• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-02-27 20:11:21 följande:
    Me too Även om den inte är så jättebra så får jag en riktigt positiv känsla av den låten
    {#lang_emotions_cheers}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour

Är det fredag idag? Eller är det söndag? Fast det kanske är onsdag egentligen..{#lang_emotions_dreamer}

• Isnogood
    Velour skrev 2010-02-27 20:23:16 följande:
    Är det fredag idag? Eller är det söndag? Fast det kanske är onsdag egentligen..
    tråkigt nog så är det lördag...vilket är tråkigt då det betyder att det är söndag i morgon o att det då snart är måndag vilket betyder gå upp jättetidigt o jobba hela dagen innan man kan åka hem för att....jobba {#lang_emotions_undecided}
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-27 20:25:49 följande:
    tråkigt nog så är det lördag...vilket är tråkigt då det betyder att det är söndag i morgon o att det då snart är måndag vilket betyder gå upp jättetidigt o jobba hela dagen innan man kan åka hem för att....jobba
    Illa. Men du vet vad din framtida man alltid säger? Iallafall nåt i stil med "Vad kul att det är måndag, då är det fyra dagar till fredag!!"
  • Velour

Varför är det alltid något fel på Facebook? Jag loggar in, läser mina meddelandet, skummar igenom osv osv..sen när jag ska svara nåns inlägg till mig kommer det helt plötsligt upp ett felmeddelande och säger "Du måste vara inloggad för att skriva" eller nåt i den stilen. Que, liksom....Jag ÄR ju inloggad din förbaskade mothafu***er!!

• Isnogood
    Isnogood skrev 2010-02-27 20:14:31 följande:
    Joo...lampor och elstängsel runt hagarna Så det jag betalar, det betalar jag varje månad året om, blir inte många kronors skillnad vintertid då det i stort är samma saker som drar ström.Förutom nu...byggfläkten lär ju kosta en del...
    {#lang_emotions_undecided} jag har alltså inte lampor runt hagarna... "gah" MÅSTE lära mig att läsa igenom INNAN jag postar inlägget... {#lang_emotions_yell} nån gång {#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-27 20:10:09 följande:
    Ja, men nu handlade det inte om att du drog hem nån, utan det handlade om att du tänkte följa mig till bussen. Då tyckte jag att en gentleman beställer en taxi eller ännu bättre, låter tjejen (i det här fallet, moi) sova i sängen medan han sover i soffan. Men du kanske inte är en gentleman Vad konstigt att du sov så sent...Har du varit vaken hela dagen, utan någon power nap?
    Jag är jag är, jag är elen i stängslet, jag är lykstolpen som lyser upp vägen, jag är korven i brödet, jag är jag är.

Jag bjuder på den

Nej inga powernaps, full fart och så tänkte jag däcka i kväll. Men det känns som att det inte kommer att fungera. Du vet känslan när det känns som att man ligger 2 cm ovanför sängen när man ska sova, spänd och hjärtat rusar? Så har jag redan nu, 2 cm ovanför soffan... Ska prova m en mellanöl, kanske funkar.
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-27 20:40:14 följande:
     jag har alltså inte lampor runt hagarna... "gah" MÅSTE lära mig att läsa igenom INNAN jag postar inlägget...  nån gång
    Hahaha, vi är nog fler som måste läsa igenom våra inlägg. Iaf jag måste nog göra det varenda gång uppenbarligen
Svar på tråden Tråddödare forts....