• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-03-06 22:44:36 följande:
    Alla som gillar roliga porrfilmstitlar som liknar riktiga filmtitlar räcker upp en hand!!*Schindler's Fist (Schindler's List)*Glad he ate her (Gladiator)*Batman in Robin (Batman and Robin)*Blowjob Impossible (Mission Impossible)*Star Whores (Star Wars)*Sorest Rump (Forrest Gump)*Edward Penishands (Edward Scissorhands)*In Diana Jones (Indiana Jones)*Lord Of The G-Strings (Lord of the Rings)*White Men Can't Hump (White men can't jump)*Blown in 60 Seconds (Gone in 60 seconds)*Buttman and Throbbin' (Batman and Robin)*Free My Willy (Free Willy)*Sperminator (Terminator)*Shaving Ryan's privates (Saving Private Ryan)*Forrest hump (Forrest Gump)*Toy Story (tja...it speaks for itself)
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-06 22:45:13 följande:
    Ok...nu är jag absoluuuut inte av den nyfikna sorten (  ) men när någon är inne på min sida o sedan lämnar en kommentar i gästboken så blir ja ju nyfiken o vill kolla "vem"...men så HAR inte människan någon info ALLS  synns det inte på mig att jag är sjukligt nyfiken..?!?!?!? Vilket jag ju förstås absolut INTE är... Attans
    Vemvemvem?
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-03-06 22:45:38 följande:
    Konstigt att texten blev så liten
    D e lugnt..än är jag inte så gammal att jag inte kan läsa den storleken på text
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-06 22:46:38 följande:
    D e lugnt..än är jag inte så gammal att jag inte kan läsa den storleken på text
    Phu!

Men desto jobbigare för mig som har varit glasögonorm sedan 17-års ålder och som har förvärrats med åren
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 22:34:08 följande:
    VARJE sommar...HELA sommarlovet under HELA uppväxten fram till ja blev 14 o fick möjligheten att stanna hemma...det blev för mycket, gemenskapen i säg har jag inget emot faktiskt...kan sakna det där fria "alla pratar o umgås med alla" i bland Nyckelharpan har jag kvar också, min pappa byggde en spegelvänd trekvartsstorleks- nyckelharpa åt mig, därför jag började spela...men jag lyckades aldrig lära mig noter men eftersom den var byggd för vänsterhänt o då spegelvänd så kunde jag stå mittemot någon o spela efter dem Har en fullstor nyckelharpa också men pappa hann aldrig bygga klart den innan han gick bort o jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag vill att någon annan ska göra klart den i stället...jag har alla delar men beslutet är kvar...
    Jag har inte blivit dränkt i samma mängd men jag förstår vad du menar... Ibland tänker jag att det skulle vara roligt med gemenskapen. Samma sak i Scouterna eller vilken nichad verksamhet som helst.
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-06 22:44:36 följande:
    Alla som gillar roliga porrfilmstitlar som liknar riktiga filmtitlar räcker upp en hand!!*Schindler's Fist (Schindler's List)*Glad he ate her (Gladiator)*Batman in Robin (Batman and Robin)*Blowjob Impossible (Mission Impossible)*Star Whores (Star Wars)*Sorest Rump (Forrest Gump)*Edward Penishands (Edward Scissorhands)*In Diana Jones (Indiana Jones)*Lord Of The G-Strings (Lord of the Rings)*White Men Can't Hump (White men can't jump)*Blown in 60 Seconds (Gone in 60 seconds)*Buttman and Throbbin' (Batman and Robin)*Free My Willy (Free Willy)*Sperminator (Terminator)*Shaving Ryan's privates (Saving Private Ryan)*Forrest hump (Forrest Gump)*Toy Story (tja...it speaks for itself)
    {#lang_emotions_laughing}
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-06 22:38:00 följande:
    Har du en arm..? Då är han nog nöjd O har du TVÅ armar så är det ju DUBBELT så bra
    {#lang_emotions_cool}

Och kan han massera rygg bra så är han nog en riktig keeper!
  • Midka
    VARJE sommar...HELA sommarlovet under HELA uppväxten fram till ja blev 14 o fick möjligheten att stanna hemma...det blev för mycket, gemenskapen i säg har jag inget emot faktiskt...kan sakna det där fria "alla pratar o umgås med alla" i bland Nyckelharpan har jag kvar också, min pappa byggde en spegelvänd trekvartsstorleks- nyckelharpa åt mig, därför jag började spela...men jag lyckades aldrig lära mig noter men eftersom den var byggd för vänsterhänt o då spegelvänd så kunde jag stå mittemot någon o spela efter dem Har en fullstor nyckelharpa också men pappa hann aldrig bygga klart den innan han gick bort o jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag vill att någon annan ska göra klart den i stället...jag har alla delar men beslutet är kvar...
    Farsinerande med nyckeharpan. Eftersom du har alla delarna så brådskar det inte. Kul hur du lärde dig.
  • Velour
Svar på tråden Tråddödare forts....