• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood
    Midka skrev 2010-03-06 21:47:35 följande:
    Sååå, gick rätt låt vidare?
    He..?
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 21:46:32 följande:
    I dag har jag varit liiite duktig i alla fall Trots sjukt värkande muskler så har jag nu lyckats få bort lite över hälften av alla issnömassor utanför stallet (stenhårt o ca 70-100cm högt...), diskat upp en veckas disk (ja, jag veeet ), man märker att man har för mycket porslin när man inte behöver diska så ofta...o ja, jag har varit vääääldigt lat på den punkten...o även nästa, för jag har även tvättat snart 4 maskiner tvätt (   ) som jag inte heller orkat ta tag i tidigare ska vänta på sista maskinen innan jag kan gå o duscha, vilket jag verkligen skulle vilja göra då jag dragit loss tröjan från ryggtatueringen flera gånger under dagen o det är lite obehagligt
    Eeeuh! Jag förstår att du vill ducha! Den som väntar på något gott väntar alltid för länge...
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 21:48:01 följande:
     FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL knapp , jag har även storstädat dusch o wc-utrymmet så nu är det skinande rent Så, nu får ungarna gå ut o göra sina behov...vill ju inte att dom skräpar ner igen
    Jösses vad du är duktig!!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 21:48:19 följande:
    He..?
    Det har varit andra chansen på melodifestivalen. De två som gått vidare är Pernilla Whalgren och Jessica Anderson. Synd! Kalle moreus var mycket bättre!
  • Isnogood
    Midka skrev 2010-03-06 21:50:51 följande:
    Det har varit andra chansen på melodifestivalen. De två som gått vidare är Pernilla Whalgren och Jessica Anderson. Synd! Kalle moreus var mycket bättre!
    Aha

Ne, kollade inte o har inte hört bidragen så jag ska nog inte yttra mig i detta
  • Isnogood

Fniss...Kalle har jag JÄTTEsvårt för {#lang_emotions_undecided}
    -När jag var 13 så satt han bredvid mig (han var riktigt full...) o började pussa min hand o gick vidare upp ända till axeln innan mamma såg o påpekade lite fint att jag bara var 13...sedan dess får jag lite "obehagsrys" när jag ser honom {#lang_emotions_throwup}

• Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 21:55:22 följande:
    Fniss...Kalle har jag JÄTTEsvårt för -När jag var 13 så satt han bredvid mig (han var riktigt full...) o började pussa min hand o gick vidare upp ända till axeln innan mamma såg o påpekade lite fint att jag bara var 13...sedan dess får jag lite "obehagsrys" när jag ser honom
    Från en tråd?
Svar på tråden Tråddödare forts....