• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-07 10:17:49 följande:
    Morning!Tyckte du inte om apelsinen? Synd, för jag har mer på lager och de är ännu mer irriterande
    *s*
  • Midka

God morgon Mandi och Velan!
    Mandi: ring någon.... typ sjukvårdsupplysningen. Skadar inte att kolla. Kanske säger de att det är omöjligt att få så tidigt på msdicinstart och då behöver du inte oroa dig! Eller så vår du ta med datorn till sjukhuset så vi får uppdateringar och kan hejja på dig!!

Velan: Vad ska du göra idag då?

• Isnogood

Go förmiddag

Har sååååååå ont i varenda muskel i hela kroppen i dag , så idag får vara en vilodag tyvär, hur mycket jag än vill så klarar jag inte av att göra något "slitarbete" i dag, gjorde till och med ont bara när jag nuddade med deon i armhålan, så sjukt öm...snacka om att hitta alla muskler i kroppen...

ANNARS så är allt bra 
    Fick ju en ny vän i går kväll här på FL
    men jag gick o la mig i stället för att umgås så vi får väl se vad som i kväll el någon annan kväll...brukar inte vara inloggad så ofta på msn...

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • I Blackrose I

Godmorron....ZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz {#lang_emotions_laughing}

Hoppas allt väl med er.

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-07 10:17:05 följande:
    Ah, vad lika symtom. Men kan du inte kontakta vården och be dem ta prover på dig för att kunna bestämma om det rör sig om influensa eller biverkningar då medicinen ger nästan identiska symtom som influensa, samt att det står att det är mycket allvarlig biverkan?
    Jag är ju snorig och nyser oxå, så jag gissar på influensa. Ringer inte gärna vården, vet ju vad dom säger och har ingen lust att åka in.
    Men så länge det inte blir värre än vad det är nu så är det lugnt.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • I Blackrose I
    Midka & J_hjärtar_A  *vinkar* Hej hej ;)

Mandi: Men tjejen då, tråkigt och höra att du är sjuk. Tänkte faktisk på dig igår att du inte har varit inne på ett tag. Hoppas du kryar på dig snart. Men ring nånstans och kolla hur du ska göra. Puss på dig. {#lang_emotions_flower}

Velour: Vart försvann du igår? Ha...? Det där jag skrev om klippet från youtube...trodde det var för grovt för dig men då vet jag vad ska jag skicka till dig framöver? {#lang_emotions_demon}{#lang_emotions_tongue_out}
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-03-07 10:25:19 följande:
    God morgon Mandi och Velan!Mandi: ring någon.... typ sjukvårdsupplysningen. Skadar inte att kolla. Kanske säger de att det är omöjligt att få så tidigt på msdicinstart och då behöver du inte oroa dig! Eller så vår du ta med datorn till sjukhuset så vi får uppdateringar och kan hejja på dig!! Velan: Vad ska du göra idag då?
    Det är en "vid-behovs-medicin" så det är ingen jag ska gå på alltid som tur väl är och jag har andra likvärdiga som jag kan ta istället för den i fortsättningen. Tänker inte ta den igen förrän jag pratat med min doktor.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • I Blackrose I

* Vinkar * till Issi också. {#lang_emotions_sunny}

• Isnogood
    Roses skrev 2010-03-07 10:33:25 följande:
    * Vinkar * till Issi också.
    "vinkar något stelt tillbaka"
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-07 10:25:19 följande:
    God morgon Mandi och Velan!Mandi: ring någon.... typ sjukvårdsupplysningen. Skadar inte att kolla. Kanske säger de att det är omöjligt att få så tidigt på msdicinstart och då behöver du inte oroa dig! Eller så vår du ta med datorn till sjukhuset så vi får uppdateringar och kan hejja på dig!! Velan: Vad ska du göra idag då?
    Godmorgon godmorgon!

Jag hade tänkt plugga en del idag, men först hade jag tänkt sova en stund då jag sov för lite igen inatt.

Själv då? Vad ska ni göra en sån här fin söndag?
Svar på tråden Tråddödare forts....