• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:37:21 följande:
    Jag tror att jag är den enda irani-tjejen som inte njuter av mat.. Äter mat bara för att få stopp på hungern. Beundrar dom som kan sitta och äta i flera flera minuter och njuta av maten. Skulle vi träffas då? Förhoppningsviss innan jag fyller 40 så jag åtminstone har charmen kvar när jag ska få dig på fall.
    Ah, vad synd för då går du miste om bland de härligaste upplevelserna. Mat är EROTIK för mig! Fast det beror på vad det är för mat och vem mitt sällskap är också.

Ja, vi måste ju träffas NÅN gång, men förutom tråddödarträffen vet jag inte när faktiskt. Jag skulle ju ha kommit upp till Sthlm för några veckor sedan, men det blev ju inte av..Så vi får se
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:39:16 följande:
    Fick den i min mail för nån dag sen och öppnaden den på jobbet. Satt och drack kaffe och jag nästan satte i halsen. Jösses vilken fräck liten gamling. Fast skön på sin sätt. Jag som inte ens finns säga Du till mormor.....
    Eller hur!! Det är sällsynt med såna gummor i Iran verkar det som.
  • I Blackrose I

Den här är otroligt bra gjort. Det är duel mellan javadiya och sosola. Skitkul enligt moi.

">

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:40:40 följande:
    Ah, vad synd för då går du miste om bland de härligaste upplevelserna. Mat är EROTIK för mig! Fast det beror på vad det är för mat och vem mitt sällskap är också.Ja, vi måste ju träffas NÅN gång, men förutom tråddödarträffen vet jag inte när faktiskt. Jag skulle ju ha kommit upp till Sthlm för några veckor sedan, men det blev ju inte av..Så vi får se
    Erotik I SIG är ännu bättre. {#lang_emotions_wink}

Dröm dig bort nu......tom mage....en kropp doppad i tequila...känslan efter en stund när det börjar "snurra" till där uppe....Och så fortsätter du med lite mera tequila...häll i dig pressad citron samtidigt som du häller i dig tequila direkt ur flaskan......och så fortsätter du lite till med.............

* F*n det börjar smitta sig av urbefolkningskulturet i landet jag ska besöka. * {#lang_emotions_demon}
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:42:49 följande:
    Den här är otroligt bra gjort. Det är duel mellan javadiya och sosola. Skitkul enligt moi.
    ">

" target="_blank">

Vad sköna grabbar! Riktigt bra, ja! Satt för ett tag sedan och kollade på iranska killar som dansade breakdance. Förbaskad fint var det. Gläder mig att breakdancekulturen fortfarande finns kvar där
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:48:03 följande:
    Erotik I SIG är ännu bättre. Dröm dig bort nu......tom mage....en kropp doppad i tequila...känslan efter en stund när det börjar "snurra" till där uppe....Och så fortsätter du med lite mera tequila...häll i dig pressad citron samtidigt som du häller i dig tequila direkt ur flaskan......och så fortsätter du lite till med.............* F*n det börjar smitta sig av urbefolkningskulturet i landet jag ska besöka. *
    Mmm..ja erotik i sig{#lang_emotions_dreamer}..Ja, man blir ju helt varm i kroppen av lite tequila. En härlig kille i närheten också och så är det kört för min del{#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Velour:

Äh, det var fel länk jag skickade till dig. Skit.....Det var den här...lyssna noga på det dom säger.

">

Del1

">

Del2
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:49:18 följande:
    Vad sköna grabbar! Riktigt bra, ja! Satt för ett tag sedan och kollade på iranska killar som dansade breakdance. Förbaskad fint var det. Gläder mig att breakdancekulturen fortfarande finns kvar där
    Ja, vissa klipp jag ser på youtube glädjer mig enormt.

Kolla på andra klippet runt 2:15 sek. Gud så jag skrattar.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:51:24 följande:
    Velour:Äh, det var fel länk jag skickade till dig. Skit.....Det var den här...lyssna noga på det dom säger.
    ">

" target="_blank">

Del1
    ">

" target="_blank">

Del2
    För långa klipp, men bästa delen var när de presenterades Det var skitkul. Och så när javadia kom upp på dansgolvet och så sätter de på - KASSETTBAND. Kommentaren efter då: "Det här är originalet från Japan"
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:51:18 följande:
    Mmm..ja erotik i sig..Ja, man blir ju helt varm i kroppen av lite tequila. En härlig kille i närheten också och så är det kört för min del
    Ja, en härlig kille var kört för min del också innan. Nu för tiden får jag slå mig själv i nacken så jag inte klär av killen naken med blicken.

{#lang_emotions_innocent}{#lang_emotions_djavulsk}
Svar på tråden Tråddödare forts....