• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:25:49 följande:
    Det är okej. Jag sitter fortfarande och kollar på hotell, får snart motorstopp där uppe. :)* Kramar om Velour så lite av hennes pluggångest släpper. *
    Fortfarande? Men ni skulle ju göra det till en kul lek ikväll? Då kan du väl släppa det ett litet tag.

Åh vad härligt med en kram! Jag är en väldigt fysisk människa och kan leva på en kram väldigt länge
  • I Blackrose I

Velour:

">

{#lang_emotions_laughing}

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:27:14 följande:
    Men aziz. Nåt jag kan göra? Puss? Kram? Drink? Mat? ........Kyss?! Vad som helst för en liiiiiten smile.
    Jag fick ju en kyss för ett tag sedan..fast det skadar inte med en till{#lang_emotions_dreamer} Sen gillar jag även mat, för mat äter jag för att det är gott och för att njuta av det, inte för att bli mätt. Drinken kan vi spara till träffen Och PUSS!{#lang_emotions_kiss}

Så, nu tror jag att ångesten släppte lite.
  • I Blackrose I

">

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:28:26 följande:
    Fortfarande? Men ni skulle ju göra det till en kul lek ikväll? Då kan du väl släppa det ett litet tag.Åh vad härligt med en kram! Jag är en väldigt fysisk människa och kan leva på en kram väldigt länge
    Jag har 7 stycken i burken men det är så jäkla många hotell så jag blir tokiiiiiiiiiiiiiiiiig. Hittils har jag 7 så det blir semifinal och final ikväll så får vi se vilken som vinner.

Du också? Vet du vad en av mina smeknamn är?...........Bache khers...Alla kallar mig för det eftersom jag nästan är på alla runt omkring mig. {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_laughing}
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:34:59 följande:
    Jag har 7 stycken i burken men det är så jäkla många hotell så jag blir tokiiiiiiiiiiiiiiiiig. Hittils har jag 7 så det blir semifinal och final ikväll så får vi se vilken som vinner. Du också? Vet du vad en av mina smeknamn är?...........Bache khers...Alla kallar mig för det eftersom jag nästan är på alla runt omkring mig.
    Wiiiiiii, vilken kramfest det lär bli sen då

Men sju hotell är ju jättemycket! Kan inte du hålla dig till just dessa? Säg till dig själv att det räcker nu. Så, och så väljer ni bland dessa sju. Punkt slut och därmed basta
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:30:32 följande:
    Jag fick ju en kyss för ett tag sedan..fast det skadar inte med en till Sen gillar jag även mat, för mat äter jag för att det är gott och för att njuta av det, inte för att bli mätt. Drinken kan vi spara till träffen Och PUSS!Så, nu tror jag att ångesten släppte lite.
    Jag tror att jag är den enda irani-tjejen som inte njuter av mat..{#lang_emotions_frown} Äter mat bara för att få stopp på hungern. Beundrar dom som kan sitta och äta i flera flera minuter och njuta av maten. {#lang_emotions_frown}

Skulle vi träffas då? Förhoppningsviss innan jag fyller 40 så jag åtminstone har charmen kvar när jag ska få dig på fall. {#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:34:55 följande:
    Shit pommes frites vilken fräck gumma "Kos midadam!
    Fick den i min mail för nån dag sen och öppnaden den på jobbet. Satt och drack kaffe och jag nästan satte i halsen. Jösses vilken fräck liten gamling. Fast skön på sin sätt. Jag som inte ens finns säga Du till mormor.....
Svar på tråden Tråddödare forts....