• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-07 10:52:52 följande:
    C y later!!Isso: Bara lite är effektivt.... Ta det lite lugnt bara annasr blir du sjukskriven och det är inte kul!!Ha en trevlig dag allihopa!!!
    Ha det så bra du med! Kram
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-07 10:57:50 följande:
    Receptet är:¤Bo på gammal gård utan bekvämligheter som traktor el lyftredskap...¤Ha fyra hästar som ska tränas/ ridas...¤Ha vedeldning som enda värmekälla (dvs, hugga ved, bära ved)¤Inte hyra in maskiner om du vill ha en plan väg där marken sluttar, man tar helt enkelt en spade o gräver den för hand...även om det tar måååååånga dagar att bli klar så är man sjukt nöjd när det väl är det...¤Bygga det mesta för hand, bära bort det mesta för hand...¤Jobba i fabrik med många tunga lyft o högt tempo...¤Slå ner stängselstolpar varje år runt hagarna, för hand...Fungerade för mig...
    Superwoman!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 10:59:51 följande:
    Är det Turkiet du menar? Fast med de höga hotellpriserna låter det mer som Dubai.Men ok, ta några stycken och kör Ole Dole Doff så löser det sig
    Jag har ingenting mot turkar...så....

Ja, jag har 5 stycken hotell namn nu så ikväll ska maken och storpojken få lotta ut två finalister och sen får vi se vilken hotell som vinner. {#lang_emotions_smile}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-07 10:59:40 följande:
    Någon som hört något från S-mannen?
    Ja, jag pratade med honom i förrgår. All's well
  • I Blackrose I
    Velour:

Visst hade du en tjejkompis? som jobbade/bodde där nere?
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 11:02:00 följande:
    Jag har ingenting mot turkar...så.... Ja, jag har 5 stycken hotell namn nu så ikväll ska maken och storpojken få lotta ut två finalister och sen får vi se vilken hotell som vinner.
    Dubai alltså? Har hört att det är åtminstone ett väldigt fint land.

Hhaha, vad spännande att göra det till en lek Skitkul att välja hotell på det sättet.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 11:03:06 följande:
    Velour: Visst hade du en tjejkompis? som jobbade/bodde där nere?
    Min kusin jobbade som flygvärdinna på Emirates i fem år Nej, hon tyckte inte så mycket om själva lokalbefolkningen. Som hon själv sa det: "Även om mycket är modernt och amerikaniserat så det är fortfarande ett arabland" Och HON är verkligen ingen sån som dömer nån utifrån etnicitet eller ens bryr sig om andras etniciteter
  • Velour

Nähä, nu känner jag att jag vill sova en stund så jag orkar plugga sen. Ha det så gott alla. Vi kanske ses senare.

Kram

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 11:06:11 följande:
    Min kusin jobbade som flygvärdinna på Emirates i fem år Nej, hon tyckte inte så mycket om själva lokalbefolkningen. Som hon själv sa det: "Även om mycket är modernt och amerikaniserat så det är fortfarande ett arabland" Och HON är verkligen ingen sån som dömer nån utifrån etnicitet eller ens bryr sig om andras etniciteter
    Du ser?! {#lang_emotions_surprised}

Det SEDEk skrev var ju SANT. Ingen absolut ingen tåler ------.

* Nej, ska sluta skriva om det. *
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 11:07:53 följande:
    Nähä, nu känner jag att jag vill sova en stund så jag orkar plugga sen. Ha det så gott alla. Vi kanske ses senare.Kram
    Sov så gott tjejen. Ska sitta här och se om jag kan hitta fler till min lista.

Jag ska också logga ut så jag kan koncentrera mig på uppgiftet jag har.

Ha en underbar dag tjejer.

Mandi: Ta hand om dig och åk in om du mår sämre. Kram. {#lang_emotions_flower}

Issi: Sjukt svartsjuk på dina armmuskler. {#lang_emotions_innocent}{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Tråddödare forts....