Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-01-16 22:08:34 följande:
    Vandrande ögon och Holland... hm.... Nej jag säger inget.
    Så, det går inte att finna en man utan vandrande ögon{#lang_emotions_cry}
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-16 22:10:03 följande:
    nu hänger jag däremot inte med längre!
    Det är ju så många sexiga brudar i Holland tydligen...Särskilt i Amsterdam har jag förstått.
    Analysera mera!
  • Velour

Men heter det verkligen "vandrande ögon"? Jag gissade mest..

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-16 22:13:07 följande:
    uttrycket finns på engelska iaf, men jag är osäker på svenska.
    OK, ja, så länge ni förstår vad jag menar så är det väl OK. Men finns det verkligen ingen svensk motsvarighet till det ordet?
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-16 22:14:13 följande:
    Tja, ta med honom till RLD när det är mörkt ute och testa. Inte för att man efter acetonbad och helkropps-handspritsinsmörjning skulle vilja gå in till en av de, men nog finns det ett och annat att titta på
    Nu hänger jag inte med här. Jag efterlyste en man UTAN "vandrande ögon".
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-16 22:17:14 följande:
    Attans.....  "slutar tro att jag är det minsta normal" Jag är kvinna, hetro, o antagligen inte intresserad...
    Jag tror att det nog är jag som är undantaget..jag har nog inte hängt med i evolution of the human mind.
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-16 22:18:42 följande:
    EN blind en.... Jag är kvinna, hetro, o antagligen inte intresserad...
    Bra, då ska jag ragga upp nån hottie, gröpa ur hans ögon...och göra honom MIN...moahahahahahaaaaaaaaaaaaa{#lang_emotions_demon}
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-16 22:19:22 följande:
    Njae, inte överdrivet högre procentantal än i andra europeiska städer. Men fler "villiga" som man nu kan säga så.OBS! Om någon man läser detta och funderar på att åka dit: De flesta "villiga" är inte så väldigt sexiga och snygga, fast iögonfallande är det såklart att gå på en trång gata med halvnakna tjejer som trycker upp boobsen mot rutan och försöker locka in dig.
    Gör det så med tjejer även?
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-16 22:21:19 följande:
    Precis, vill du ha en blind gubbe?Unga som gamla, tjejer som killar och gubbar som tanter har vandrande ögon i RLD. Om de nu inte är blinda.
    Fast hans vandrade överallt. Han skulle nog kolla in och drägla över en babianhäck om han fick möjlighet.
    Analysera mera!
  • Velour

Dessutom, vi var aldrig i RLD.

Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....