Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-16 19:16:03 följande:
    Då har du redan bestämt dig oas vad hon skriver...
    Nej, nej. Jag irriterar mig ofta på henne eftersom hon skriver så dumt många gånger. Men det är inte så att jag tycker att varenda kommentar är irriterande..(inget svart-vitt tänk här inte )
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-16 19:19:56 följande:
    brist på argument. eller ren dumhet.känns egentligen onödigt att fortsätta diskussionen då, men jag stångar mig oftast blodig ett tag till...
    Jag förstår. Sådana diskussioner skulle jag allt vilja se, som då handlar om anklaga någon för att vara avundsjuk när det gäller misshandel och otrohet.
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-16 19:47:27 följande:
    Tja... pissar man i motvind är sannorlikheten hög att man blir blöt...
    Jojo. Tyckte att det var synd att hennes tråd stängdes. Hade så gärna velat kommentera hon som skrev att skönheten ligger i betraktarens ögon.
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-16 19:52:29 följande:
    Den är bara stängd tillfälligt... Håll ögonen på den för jag tror den öppnar snart igen.
    OK. Har du någon fått någon att dina trådar avstängda för att det blev för hetsigt?
    Analysera mera!
  • Velour

*Någon AAAAAVVVV dina trådar

Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-16 19:59:49 följande:
    Nej. Denna tråd blir inte så elak. Het, möjligen lite då och då men aldrig på den nivån. Annars har jag startat en (1!) annan tråd och den blev inte avstängd. Någon moderator som gick in debatterade men inte mer än så...Jag är inte riktigt den som finner på kvicka rubriker och snärtiga startrepliker eller har tokiga äventyr med kameler... Mer en sån som vinner i längden och det vinner inga poäng här. Får väl fundera ut lite kuligheter...Gillar sandlådan.
    Hahah, ja hett har det gått till allt

Men din "tjafsigaste" tråd måste ha varit den om aborter, eller hur?
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-16 20:01:44 följande:
    Nu ska vi spana på stjärnorna på slottet... (Guu vilken svensson jag blivit!! )
    Ha det så kul!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-16 20:19:36 följande:
    snart filmdags här, men vi har inte bestämt vad.
    DVD?

För kl. 21.30 är det Scary Movie och kl. 23. är det Ghost Ship
    Analysera mera!
  • Velour

Ha det så gott Midka. Det lär inte bli någon action här ikväll. Det är ju lördag

Kram!!

Analysera mera!
  • Velour

Hej Isse med tillgång till vatten igen!

Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....