Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Eller åtminstone jag.

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 01:21:12 följande:
    sant...
    Äsch, vi lever så kort tid, så varför inte slita ut våra organ så mycket det går
    Analysera mera!
  • Velour
    Velour skrev 2010-01-17 01:27:51 följande:
    Har ni varit inne på tasteline.se? Grymt härliga recept finns där Analysera mera!
    Oj, det var visst .com..
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 01:32:57 följande:
    jag är dålig på att följa recept, höftar mest.
    Ah! För mig är det lite olika. Är det nåt nytt, så är det recept som gäller tills jag blir så säker att jag kan fixa och trixa lite som jag vill

Men den här sidan känns som matparadiset för mig..Så mycket att välja bland!!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 01:34:25 följande:
    Maken köpte ju skor åt mig i julklapp men de levererades i fel färg.nu har han trasslat med amazon och får tillbaka pengarna -och får behålla skorna! jaja, NÅN gång kan jag säker använda dom! www.amazon.co.uk/Dr-Martens-Womens-Latoya-130...
    Vad klantiga de är då! De du ville ha var rosa va? Fast de här är jättefina (bara för att jag inte gillar rosa )
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 01:37:12 följande:
    jag kollar gärna på recept för inspiration -och gör sen om dom.
    DET om något är vad jag blir avundsjuk på. Kreativitet i köket. Folk som verkligen kan laga mat och som kan slänga ihop nåt härligt nästan oavsett vad som finns eller inte finns i köket. Tummen upp för dig!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 01:37:48 följande:
    gah! inte rosa! hatar rosa! röda är dom! röda!
    Hoppsan...ja, de var nog röda....
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 01:43:56 följande:
    hmm, njae det vet jag inte direkt, men det är kul att laga mat. iaf när man har tid. vardagarna suger däremot.
    Jag känner flera som är riktigt duktiga i köket och det går bara inte in i mitt system att fatta hur de lyckas - varje gång.

Visst, jag kan laga mat, men jag är inte alls påhittig eller kreativ. Om jag får idétorka så kan jag bara inte öppna kyl/frys och komma på nåt bra. Får jag idétorka så är det kört. Då måste jag fråga andra vad jag ska laga.
    Analysera mera!
  • Velour

Jag tycker att numren stämmer...

Grattis till ditt nummer!

Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....