• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • jfsebastian
    Mandi74 skrev 2010-03-07 23:00:46 följande:
    Återstå att se, men det hoppas jag inte. Det beror väl på om dom fattar din antydan.
    Blir jag det kommer jag att heta Korben Dallas, bara så ni vet.

Ibland är det svårt att behärska sig vid tangentbordet när det finns så uppenbara puckon.

Lite får man väl ändå ta när man svarar korkat eller?
    Var jag dum nu?
  • Mandi74
    jfsebastian skrev 2010-03-07 23:05:02 följande:
    Blir jag det kommer jag att heta Korben Dallas, bara så ni vet.Ibland är det svårt att behärska sig vid tangentbordet när det finns så uppenbara puckon.Lite får man väl ändå ta när man svarar korkat eller?Var jag dum nu?
    Men du lär ju inte bli avstängd förr gott heller.. eller har du varit "dum" många gånger innan?

Nej, du var inte dum.. tyckte det var roligt.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • jfsebastian
    Mandi74 skrev 2010-03-07 23:10:54 följande:
    Men du lär ju inte bli avstängd förr gott heller.. eller har du varit "dum" många gånger innan? Nej, du var inte dum.. tyckte det var roligt.
    Jag får inte posta anonymt förrän efter 18mars.

Så helt snäll kan jag inte ha varit.

Jag kallar en spade för en spade, och det är inte alltid poppis.
  • Sedek

Hej o godkväll på er!

I´m baaack...

Blev avstängd ett dygn om någon undrar. Men du JFsebastian, hej förresten och välkommen hit, du måste nog skriva liiiiite grövre för att lyckas bli avständ. Fråga mig, jag vet

Jag var inne i en annan tråd och såg ett inlägg av Scratchy (må han vila i frid) och det var lite tragiskt faktiskt. FL är inte detsamma utan honom.

Och nu ska jag lägga mig, godnatt på er

• jfsebastian
    Sedek skrev 2010-03-07 23:18:20 följande:
    Hej o godkväll på er! I´m baaack... Blev avstängd ett dygn om någon undrar. Men du JFsebastian, hej förresten och välkommen hit, du måste nog skriva liiiiite grövre för att lyckas bli avständ. Fråga mig, jag vet Jag var inne i en annan tråd och såg ett inlägg av Scratchy (må han vila i frid) och det var lite tragiskt faktiskt. FL är inte detsamma utan honom. Och nu ska jag lägga mig, godnatt på er
    Hej Sedek.

Tackar.

Den som lever får se.
    Måste nästan logga antalet borttagna inlägg, förlängda anynomitetsavstängningar osv.

If you can´t stand the heat osv
    MAn får väl ha liiiite skinn på näsan här va?

God natt Sedek.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-03-07 23:18:20 följande:
    Hej o godkväll på er!I´m baaack...Blev avstängd ett dygn om någon undrar. Men du JFsebastian, hej förresten och välkommen hit, du måste nog skriva liiiiite grövre för att lyckas bli avständ. Fråga mig, jag vet Jag var inne i en annan tråd och såg ett inlägg av Scratchy (må han vila i frid) och det var lite tragiskt faktiskt. FL är inte detsamma utan honom.Och nu ska jag lägga mig, godnatt på er
    Välkommen tillbaka!

Scratchy kommer nog tillbaka, när han känner sig redo igen.

Godnatt! Sov så gott!
  • Mandi74

Alltså jag förstår inte vad ni sysslar med som blir avstängda och förlora anonymiteten..

Meningen är att ni ska reta upp de andra så att de gör dumheter, inte tvärtom. *suck*

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-07 21:08:17 följande:
    Haha, precis vad jag tänkte på När jag åkte till Holland första gången (år 2000)och såg spriten i vanliga butiker tappade jag hakan. Kändes som att jag hade hamnat i en annan värld och tyckte att det var så bra med Sverige som inte gjorde så. Men snart - booze, in a store near you. Jag har faktiskt inte reflekterat så mycket på detta, om det verkligen är så dåligt egentligen. Vad tycker du?
    Alltså vi som bor i skåne har ju sett detta i Danmark i alla år, det är ju både positivt och negativt, danskarna har ju bevisligen procentuellt fler alkoholister än svenskarna. Men samtidigt är det ju skönt att kunna köpa en flaska vin till maten när man ändå handlar! Jag tycker Systembolaget kan få vara kvar som en specialbutik, precis som det finns tobaksaffärer och nu då renodlade apotek trots att man kan köpa både cigaretter och alvedon i affären.
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    jfsebastian skrev 2010-03-07 23:05:02 följande:
    Blir jag det kommer jag att heta Korben Dallas, bara så ni vet. Ibland är det svårt att behärska sig vid tangentbordet när det finns så uppenbara puckon. Lite får man väl ändå ta när man svarar korkat eller? Var jag dum nu?
    Du HAR bra filmsmak helt enkelt
    Hoppas du inte blir avstängd.
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • jfsebastian
    Mandi74 skrev 2010-03-07 23:25:09 följande:
    Alltså jag förstår inte vad ni sysslar med som blir avstängda och förlora anonymiteten.. Meningen är att ni ska reta upp de andra så att de gör dumheter, inte tvärtom. *suck*
    Oooops
Svar på tråden Tråddödare forts....