• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-07 23:58:24 följande:
    Jag tror heller inte att det kommer att dröja länge.
    Nä.. läser du mycket? Har du något bra boktips? Har inga böcker kvar att läsa och håller på att bli tokig, idag slet jag åt mig en på konsum bara för att jag ska ha något att läsa.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-03-07 23:37:26 följande:
    Nej, f*n vad jag är trött, ska lägga mig och spela Final Fantasy i makens Iphone tills jag somnar Imorgon är en lång dag och tis-ons är jag på affärsresa.Godnatt trådisarna och hoppas ni haft en bra helg!Trådkram!
    Godnatt och detsamma!!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-08 00:02:59 följande:
    Nä.. läser du mycket? Har du något bra boktips? Har inga böcker kvar att läsa och håller på att bli tokig, idag slet jag åt mig en på konsum bara för att jag ska ha något att läsa.
    Nope. Det enda jag läser är kurslitteratur, vilket även det kan vara intressant. Men skönlitteratur, nope
  • jfsebastian
    Mandi74 skrev 2010-03-08 00:02:59 följande:
    Allt som Dennis Lehane skrivit, Liftarens guide om du inte redan läst den. Dumskallarnas sammansvärjning också, John Connnollys Dark Angel.
    Det beror på vad du gillar.

Trodde inte du gick igång på kurslitteratur så jag hoppade in. Sorry.
  • Velour
    jfsebastian skrev 2010-03-08 00:09:13 följande:
    Allt som Dennis Lehane skrivit, Liftarens guide om du inte redan läst den. Dumskallarnas sammansvärjning också, John Connnollys Dark Angel.Det beror på vad du gillar.Trodde inte du gick igång på kurslitteratur så jag hoppade in. Sorry.
    På sätt och vis räddade du mig.
  • Velour

Nu ska jag gå och lägga mig så jag önskar er en god natt och hoppas att ni också får sova gott.

Kram!

• jfsebastian
    Velour skrev 2010-03-08 00:10:56 följande:
    På sätt och vis räddade du mig.
    My pleasure.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-08 00:11:39 följande:
    Nu ska jag gå och lägga mig så jag önskar er en god natt och hoppas att ni också får sova gott.Kram!
    Godnatt!!
  • Mandi74
    jfsebastian skrev 2010-03-08 00:09:13 följande:
    Allt som Dennis Lehane skrivit, Liftarens guide om du inte redan läst den. Dumskallarnas sammansvärjning också, John Connnollys Dark Angel.Det beror på vad du gillar.Trodde inte du gick igång på kurslitteratur så jag hoppade in. Sorry.
    Sista tiden så har jag läst mycket svenska deckare.. har läst de bägge gotländska författarinnorna, Anna Jansson ochvad hon nu heter. Har läst en del lite konstiga böcker oxå om vampyrer och häxeri.

Det finns en bok som jag ska köpa, men alltid när jag kommer ihåg det så kommer jag inte ihåg vad den heter. Jag tror att du vet vilken det är.. måste googla lite.
  • jfsebastian
    Mandi74 skrev 2010-03-08 00:29:15 följande:
    Sista tiden så har jag läst mycket svenska deckare.. har läst de bägge gotländska författarinnorna, Anna Jansson ochvad hon nu heter. Har läst en del lite konstiga böcker oxå om vampyrer och häxeri. Det finns en bok som jag ska köpa, men alltid när jag kommer ihåg det så kommer jag inte ihåg vad den heter. Jag tror att du vet vilken det är.. måste googla lite.
    Då gillar du nog Connolly. Om Sedlec i Tjeckien. Googla det. Ossuary Sedlec.
Svar på tråden Tråddödare forts....