• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    jfsebastian skrev 2010-03-08 00:32:02 följande:
    Då gillar du nog Connolly. Om Sedlec i Tjeckien. Googla det. Ossuary Sedlec.
    Känner du till boken om en tjej som lever som slav eller väldigt undergiven.. eller nått. Kommer inte ihåg, men tydligen är det en ok som förknippas med bdsm..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Mandi74 skrev 2010-03-08 00:35:23 följande:
    Känner du till boken om en tjej som lever som slav eller väldigt undergiven.. eller nått. Kommer inte ihåg, men tydligen är det en ok som förknippas med bdsm..
    Hittade den själv.. "berättelsen om O"
  • I Blackrose I

Gomorron Jfsebastian. {#lang_emotions_sunny}

Hoppas allt väl med dig? Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 10.

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • jfsebastian
    Roses skrev 2010-03-08 09:34:12 följande:
    Gomorron Jfsebastian. Hoppas allt väl med dig? Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 10.
    God morgon Roses

Hur är läget?

Var helgen bra?
    Mamma?

Kram
  • I Blackrose I
    jfsebastian skrev 2010-03-08 09:51:31 följande:
    God morgon RosesHur är läget?Var helgen bra?Mamma?Kram
    Det är bara bra. Jodå, helgen var bra. Håller på och förbreder en resa så jag är helt uppe i varv. ;)

Vi firar ju nyår snart och tänker åka ner till Dubai ( Jag vet.....shoot me ;) ). Min mans släktingar vill träffa oss och det är det enda landet dom kan åka till från Iran som inte kräver en massa papper och mutor.

Mamma mår faktisk jättebra. Hon har fått ny schema med två dagar i veckan i 6 månader så får vi se hur det. Hittils har det gått bra. Hoppas det håller i sig. Är glad för hennes skull.

Var inne i begravning-ceremonitrådet och skrev två inlägg.

Passar på och tackar en gång till. Ville inte tacka dig inne i tråden eftersom Velour redan tackat dig och jag vill inte dra ner värdet av dina inlägg genom att få det att se ut som om Velour & jag fjäskar för dig så jag ger dig en stooooooooooooooor kram och en puss på kinden för att du försvarar ceremoniet så fint. Tack. {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I
    Jfsebastian

Önskar dig en underbar solig dag. ( Här är det solig ) {#lang_emotions_sunny}

Puss & Kram.
  • jfsebastian
    Roses skrev 2010-03-08 10:04:36 följande:
    Det är bara bra. Jodå, helgen var bra. Håller på och förbreder en resa så jag är helt uppe i varv. ;) Vi firar ju nyår snart och tänker åka ner till Dubai ( Jag vet.....shoot me ;) ). Min mans släktingar vill träffa oss och det är det enda landet dom kan åka till från Iran som inte kräver en massa papper och mutor. Mamma mår faktisk jättebra. Hon har fått ny schema med två dagar i veckan i 6 månader så får vi se hur det. Hittils har det gått bra. Hoppas det håller i sig. Är glad för hennes skull. Var inne i begravning-ceremonitrådet och skrev två inlägg. Passar på och tackar en gång till. Ville inte tacka dig inne i tråden eftersom Velour redan tackat dig och jag vill inte dra ner värdet av dina inlägg genom att få det att se ut som om Velour & jag fjäskar för dig så jag ger dig en stooooooooooooooor kram och en puss på kinden för att du försvarar ceremoniet så fint. Tack.
    Tack snälla.

Jag försvarar det jag tror på med näbbar och klor.

Kan inte påstå att ju mer jag lär känna sunnis argumentation desto mer tycker jag om dem.
    Men det är individer, inte en hel religion.
    Men ändå.
  • Mandi74

God morgon!

Har fått äran att få välja ut ett matchställ, men det är inte det lättaste.

• jfsebastian

God middag (snart)

Blir jag inte utsläng och avstängd nu så blir jag det aldrig.

Tråden om vilka muslimer som inte skakar hand med en kvinna.

Toboas skrev 2010-03-08 11:21:15 följande:
    Du vet väl att "hand i hand" är steg 1 i: Hand i hand, den i hand, hand i den, den i den. Om man säger A måste man säga B så jag förstår inte hur han skulle kunna undvika sex med henne om han tar i hand. (Jo, jag är ironisk)
    Jag fattar det, men gör den typen av muslimer som det innefattar det?

Det kanske det som var problemet med Mohammed och alla förhållningsregler.
    Han fattade aldrig Guds ironi!

Gud:
    -Klart du ska förbjuda kvinnor att visa håret, armarna och benen, hur skulle det annars bli? Folk skulle kopulera på gator och torg, det skulle bli Sodom och Gomorra en gång till.

Muhammed:
    -Ja, joo, det förstås, tänkte inte på det.

Gud:
    *suck*
    -Allvarligt?

Muhammed:
    -Jag är en allvarlig man, jag skojjar inte om något.

Gud:
    -Eeeh, jag måste nog gå nu. Dom ringde från Palestina och dom hade något problem av något slag. Lycka till med nya boken. Den kommer säkert att slå. (NOT)

Blir inte detta inlägget anmält så blir jag synnerligen förvånad.
Svar på tråden Tråddödare forts....