• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka

Hej hej!

Har det hänt något här?

(Någon som kan göra en lite sammanfattning av senaste dygnet?)

• Midka
    Velour skrev 2010-03-13 17:13:21 följande:
    Livet leker inte direkt, men man följer med och håller huvudet ovanför vattenytan Själv då?
    Hej! Vad har hänt?
  • Fiamedbarn

Midka, ja Sedek och Roses var porriga om jag inte minns fel, Roses ska resa bort och jag har varit rätt påträngande. Isnogood blev tagen för man, Sedek för kvinna och Isnogood skrapar is från gården och får beundrade muskelarmar

• Midka
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 17:15:58 följande:
    Velour, vad gör du för att flyta idag då?Jo jag känner mig rätt stressad just nu..det är en del som händer i livet. Bra! Men omvälvande. Och sen just kombinationen oduschad, PMS och ensam UTAN choklad är ingen hit. Hur kunde jag vara så oförutseende! Damnit!
    Oj, oj!! Du har problem!! {#lang_emotions_surprised}
    Om du har kakao hemma kan du göra en lite sås på lika delar vatten, socker och kakao. Låt småkoka liten stund (ca 10 min) så den blir lite seg. Tillsätt lite glass och du kommer må mycket, mycket bättre!!{#lang_emotions_laughing}
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-13 17:19:28 följande:
    Ska lämna er och PMS pratet för er själva, jag har inte så mycket att bidra med där mer än som någon man kan irritera sig på..., så ha en fin kväll så kanske jag hinner logga in lite senare.
    Våga inte lämna pga PMS.... då är du ute på djupt vatten och kommer inte bli förlåten på lääääänge!

(bättre skylla på att du har mycket att göra.... !!!! )
  • Fiamedbarn
    Midka skrev 2010-03-13 17:26:01 följande:
    Oj, oj!! Du har problem!! Om du har kakao hemma kan du göra en lite sås på lika delar vatten, socker och kakao. Låt småkoka liten stund (ca 10 min) så den blir lite seg. Tillsätt lite glass och du kommer må mycket, mycket bättre!!
    Åh tack Men glass har en bäst före igår här i hemmet. Det är bara ostbågarna som hinner bli gamla. Men jag kan kanske skrutta ut med bebisen en liten sväng när han vaknar i alla fall.
  • Fiamedbarn
    Midka skrev 2010-03-13 17:27:16 följande:
    Våga inte lämna pga PMS.... då är du ute på djupt vatten och kommer inte bli förlåten på lääääänge! (bättre skylla på att du har mycket att göra.... !!!! )
    Hehe
  • Fiamedbarn

Midka, min sambo är också fascinerad av religion. Jag är mer intresserad av hjärnan och psykologi. Och präktighet och lycka förstås!

• Midka
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 17:25:04 följande:
    Midka, ja Sedek och Roses var porriga om jag inte minns fel, Roses ska resa bort och jag har varit rätt påträngande. Isnogood blev tagen för man, Sedek för kvinna och Isnogood skrapar is från gården och får beundrade muskelarmar
    Tackar!!
    Då har det varit ungefär som vanligt! Har Fiona tittat förbi? Har sett att hon lever i alla fall....

Hoppas Roses får en toppen resa.
Svar på tråden Tråddödare forts....