Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2009-12-21 21:48:41 följande:
    ja, du hade 'a thang' för Al Pacino va?
    Ja, verkligen! För mig är han högst på toppen av alla mäktiga skådisar. Faktiskt! Och särskilt i sin roll som Slade.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-21 21:52:47 följande:
    really? vilket inlägg?
    Det började redan i förra tråden, fram tills jag skrev om zombiefilmen
  • Velour

Hahah, vilken syn jag fick nu angående att skriva med tårna på tangentbordet

Men jag vet att det finns fysiskt handikappade människor som gör allt med fötterna, så det är ingen omöjlighet iaf

• Velour
    Polly S skrev 2009-12-21 21:56:15 följande:
    jo, han är bra.
    Ha, nu trodde du att du hade dödat tråden va?
  • Velour
    Tja.. det började med att jag spelade Super Mario i några timmar (vår soffa är så kass att vi antagligen skulle må bättre av att kasta ut den och sitta på golvet...)Sen var jag tvungen att sitta på golvet och jobba i en timme med huvudet lätt uppåtriktat och då var spärren ett faktum. Jag är ganska van för det kommer titt som tätt. Idag har jag varit hos min räddare kiropraktorn så nu kommer jag sova som en bebis... (ja, just det... vår bebis sov aldrig... som en död....AH! så får man inte säga..... som en.... skit samma jag kommer sova gott!)
    Så du får nackspärr ofta? Isch..Jag fick det en enda gång och det var för ett par veckor sedan. Ville nästan gråta. Men att du får det ofta...
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-21 22:03:00 följande:
    Ligger säkert i SVTs arkiv eller liknande. Tror det är en Hassse och Tage film med bla Monica Z som skådis.
    Ok, tack för tipset.
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-21 22:21:18 följande:
    Jag skulle inte dö om jag började träna lite om jag säger så..... Det händer någon gång per år att det blir så illa att jag oxå vill gråta men oftast är det mer som ett fett blåmärke. Irriterande, humörnedsättande men inget jag kommer dö av. Sist gång var faktiskt för lite mer än ett halvår så det går frammåt!
    Vad besvärligt. Har du tänkt på simning?
  • Velour

Kul att fler hittat hit

Tråkigt att alla har lagt sig *bara för att jag själv är ledig*

• Velour
    Polly S skrev 2009-12-21 23:19:19 följande:
    lärarna har grötfrukost innan avslutningen imorrn, vilket innebär att jag åker hemifrån 5.50.burr.och gäsp.
    OOOh! Vad tidigt. Det suger verkligen att vakna så tidigt och gå ut i kylan. Jag brukar inte vakna även om kroppen är uppe och gör iordning sig ,och sen att gå ut i kylan när man egentligen är varm och mör av trötthet *ryyyys*

Men sen blir det LOV för dig!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-21 22:51:31 följande:
    Skulle mest önska er en god kväll, för denna sjukling ska bädda ner sig nu. Trådkram?
    Men gumman! Sjuk? Krya på dig

Trådkramar på dig också.
Svar på tråden Tråddödare forts....