Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-07 21:48:49 följande:
    å, det har jag svårt att relatera till, jag behöver få vara själv ibland annars börjar jag klättra på väggarna!
    Jag är lugn och harmonisk när jag har barnen och maken hemma. Jag "lever" när jag har dom hos mig. Känner mig helt "lost" när dom är borta. Vet inte hur jag ska förklara. Gick in till min sons rum idag och "städade" för femtielfte gången. Saknar dom nåt enormt :(
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-07 21:54:56 följande:
    'presentera dig så vi lär känna dig!' tror jag hon menar.
    Jaha, jag menade mest om jag ska berätta vilket land jag kommer ifrån eller vart jag bor men men.

Jag fyller snart 30. Har varit gift i snart 8år, har två söta,underbara söner på 7&2. Kom hit till Sverige nångång på stenålder tillsammans med mina föräldrar från Iran. Ja, jag vet inte. Fråga ni om jag har glömt nåt.

Ni får jättegärna berätta vilka ni är också.
  • I Blackrose I
    Ord blind skrev 2010-01-07 21:58:12 följande:
    Skönt med någon som kan uttrycka sig lite bättre än jag kan och förstår vad jag skriver.
    Men jag förstod inte om jag skulle berätta vilken land jag kommer ifrån eller vart jag bor. Inget illa menat {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I
    Ord blind skrev 2010-01-07 22:01:27 följande:
    31, västkusten, gift, 1 dotter snart 1 år, gravid och studerar.
    Oj, skriver du telegraf på fritid eller? Tur att FL inte tar betalat per bokstav/mening {#lang_emotions_tongue_out}

Trevlig och "träffas".
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-07 22:04:48 följande:
    stenåldern minsann! hur var det då? nej, skämt åsido, ungefär hur gammal är du?vi i tråden varierar väl från 25 (Scratchy) till... Grizelda? *tittar sig omkring*
    Men jag har ju skrivit att jag snart fyller 30 :( Måste du få mig och skriva en gång till och få 30-års kris? ;)
  • I Blackrose I
    Ord blind skrev 2010-01-07 22:08:19 följande:
    Hehe {#lang_emotions_baby}
  • I Blackrose I

Så för att jag ska ha förstått det rätt så är det bara jäntar här nu eller? Fick nämligen en och bli förbannad när jag skrev Hon istället för Han. vilken miss {#lang_emotions_surprised}

• I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-07 22:17:02 följande:
    haha, de flesta andra här -inklusive jag -är redan förbi den milstolpen!
    Så du menar att jag är yngst? Åhhhhhh, så glad jag blev nu {#lang_emotions_kiss}
  • I Blackrose I
    Ord blind skrev 2010-01-07 22:17:54 följande:
    Längtar till värmen {#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Tråddödare forts....