Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-08 21:04:48 följande:
    Jag kan ju börja med ett ord som kan användas som svordom. Om du känner till nån som heter Ann och du en dag blir arg på henne, så kan du helt enkelt bara fortsätta att säga Ann till henne då Ann på persiska betyder bajs.
    Men, jag försökte ju stoppa dig så vi inte får alla Ann på oss både dom som har det som namn och dom som har det som egenskap ;)
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 21:07:33 följande:
    Jag är svensk
    DET FINNS HOPP ÄN {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-08 21:08:07 följande:
    Jo, men hon vet att vi pratar persiska eftersom jag förut skrev att jag är iranie. Sen bor hon i Malmö. Jag menar, kom igen, MALMÖ...fullt av blattar inkl. iranier
    Aha, I C. Jag är uppväxt där nere då jag jag vet hur det ser ut i Malmö.
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-08 21:10:38 följande:
    Förseeent, tyvärr!
    Ja, såg det. Jag hade en lärare i femman som hette Ann. Hon var en riktig satkärring så efter ett tag fick hon reda på vad hennes namn betydde på persiska. Kan ju säga att jag inte var hennes favorit elev :)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-08 21:11:36 följande:
    MynteTs! Har jag skrivit att jag suger på "en" och "ett"?
    Välkommen i klubben. Se så Kram khahar (syster)

Jag suger dessutom på de&dem också OCH det får ju vissa här inne att fatta eld ibland. Tänk att felskrivning av de&dem kan vara så mycket värre än allt annat som händer här i världen.
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 21:13:45 följande:
    Du känner kanske till Kroksbäck?
    Sorry, det blev fel. Jag är uppvuxen i Skåne inte i Malmö men nära. En liten byhåla utanför Hbg.

Velour, Jag bor i Stockholm nu. Det gjorde du med eller hur?
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 21:17:22 följande:
    Tips; skriv "dom" genomgående så slipper du bli lynchad
    Jo, det gör jag. Det var länge sen jag försökte mig på att gissa om jag ska välja de eller dem men vissa menar att dom ÄR FJORTIS svenska förstår du som om jag skulle ha nåt emot och va fjortis NU när jag börjar passera en viss ålder-kris :p
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 21:19:00 följande:
    Höganäs?
    Nopp, höganäs är ju rena rama storstan. Det var ren nöje och åka in till höganäs ju när jag gick i skolan *Sarkasm* :) Nej, påarp. Det är nog ingen risk att nån känner igen mig här inne så jag kan va lugn.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-08 21:19:54 följande:
    Nope, jag bor i Linköping. Men lillsyrran bor i Sthlm.
    Aha, hur fick jag till att du bodde i Stockholm? Blandar nog ihop dig med nån annan. Kände en kille som bodde i Linköping för ett antal år sen som jag hade nåt ihop ;) Undrar om du känner honom fast jag vågar nog inte säga vad han heter. Åh, nu fick jag flash back. Hmmmm :)
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 21:25:15 följande:
    Shit pommes frittes! Ja det är verkligen en liten håla
    Ja, du ser vad jag gick igenom när jag gick i skolan? Enda blatten av 200 elever. Stackars moi. Ger mig själv en kram :p
Svar på tråden Tråddödare forts....