Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-08 20:45:01 följande:
    Jag däckade på soffan, men nu är jag vaken och äter lite kvällsmat framför FL
    Men där är du ju. Hej khanom khoshgele ;)

Jag känner mig som Mr Hyde/Dr Jekyll :) 
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 20:44:14 följande:
    Inte mycket, jag har sovit hela dagen och läser ikapp mina trådar, tills sambon kommer och kräver tillbaks datorn åtminstone Ska eventuellt se någon film senare. Inglorious Basterds funderar jag på, vad tyckte ni andra om den?
    Jag har städat för femtielfte gången. Har sovit en stund. Bråkat här på FL. Varit nere i stan och köpt ett par skor. Äntligen :) Hittade ett par Shepherd skor för 600kr. Såå glad hehe. Annars inte mycket. Försöker få tiden att gå till på söndag då mina älsklingar äntligen kommer hem.
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 20:44:14 följande:
    Inte mycket, jag har sovit hela dagen och läser ikapp mina trådar, tills sambon kommer och kräver tillbaks datorn åtminstone Ska eventuellt se någon film senare. Inglorious Basterds funderar jag på, vad tyckte ni andra om den?
    Glömde ju, tyvärr har jag inte sett filmen så jag vet inte. sorry {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-08 20:48:29 följande:
    Jag fick ont i min tå! Kan jag vara gravid?
    Jag har ont i hela vänstra foten. Då är det väl dags och föda för min del eller hur? ;)
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 20:56:30 följande:
    Ja, nu är det nära
    Attans {#lang_emotions_yell} Viiiiiiiill inte. Tror du jag har öppet köp? Eller åtminstone bytesrätt? Ber snällt :)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-08 20:56:42 följande:
    Tjooo khahar (istället för bruushaan) (det är nog dags att börja översätta lite) "Khahar = syster" Dr. Jekyll/Mr. Hyde? Menar du när du blandar lite svenska med persiska?
    Nej, jag är inne i en annan tråd och försöker idiotförklara en del och här inne är jag mänsklig. Det blir lite svårt där i mellan och hålla koll på allt ;)

Ja, sorry. ska komma ihåg och översätta. My foul.
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 20:57:10 följande:
    Jag hittade ett par billiga Adidasar så att jag slipper gå i högklackat i sandlådan med sonen
    Bra. Inte rolig och gå i sandlådan med högklackar. Gör oooont men åt andra sidan så är man ju så snygg med högklackar så vad gör man? {#lang_emotions_smile}
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 20:58:38 följande:
    Ja, ni kan ju lära oss andra persiska (om det är det ni talar? ) men uttalet blir kanske svårt?
    Åhhhh, snälla snälla säg att du är svensk. Please, please så jag får hoppet tillbax. Om jag utan att överdriva säger att du nog är 4/5:e (svensken?) som har skrivit/sagt rätt språk så förstår du vad jag menar.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-08 21:02:52 följande:
    Vilken tråd är det?No problem! Nu kan vi snacka skit om allt och alla, hehhehehehe...(det var alltid det vi invandrare misstänktes för när vi i skolan, på rasterna, ville prata vårt modersmål)
    www.familjeliv.se/Forum-5-175/m49345790.html

Skrev en del tidigare idag. Ska se om jag hittar inlägget så kan du få dig en smile :)

Vissa är såååå dumma att det nästan är underbar ;)
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-08 21:03:33 följande:
    Finns det något bättre svärord än BAJS? (Säg det hårt och rappt och se hur starkt det är.... )Ge ett motförslag på persiska.... om det finns!
    Det DÄR ska vi nog inte översätta velour ;)
Svar på tråden Tråddödare forts....