Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-20 21:53:19 följande:
    De ämnen jag klarade galant såklart!
    de flesta?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-20 21:55:26 följande:
    Vad synd! Då ska jag överösa dig med en jädra massa när vi träffas så du lär dig ta emot dem. Jag är också bra på komplimanger
    haha, då blir jag ännu blygare!

en av de komplimanger jag verkligen blivit glad för var på en av kvällskutserna jag läste, en man jag brukade hamna i samma diskussionsgrupp som, som var otroligt intelligent och välformulerad, som det verkligen var skitkul att diskutera med.
    en gång när vi satt en grupp och fikade innan seminariet så höll han en lång utläggning om hur otroligt intelligent jag var och hur givande diskussionerna blev -då rodnade jag kan jag lova.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-20 22:00:26 följande:
    Fint! Klart du är intelligent! Visst känns det extra härligt att höra det från en som man själv anser vara väldigt intelligent?
    absolut! dessutom kändes det inte som om det var ngn baktanke med den -vilket det ju oftast gör med utseendekomplimanger.
    (den enda gången jag är bekväm med killars utseendekomplimanger har varit när vi varit på gayklubb, unga gaykillar äääääälskar mig! *s*)
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-20 22:05:29 följande:
    Tack söööötiiiis!! Ja, laxen och riset var otroligt gott! Ja, jag är full som faaan!
    full av mat iaf!
    nej, men vad dricker du?
    här dricks rött, www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt&Butik=0&SokStrangar=R%u00d6DA+VINER%3aAlla+l%u00e4nder%3aAlla+storlekar%3a%3a%3a%3a%3a%3a
    och innan det har vi ätit pressad potatis pepparrotsyoghurt & fetaostlax med citron&honungsmarinad. mums!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-20 22:11:48 följande:
    Oj, nu kröp det en spindel på golvet. Om det ska vara så redan nu, hur i helvete ska sommaren se ut? Jag dricker inget, mitt humör styr mig tillräckligt mycket ändå. Himla god mat! Du är så kultiverad så jag blir avundsjuk på're!
    hua, jag har snudd på spindelfobi, på riktigt! burr!

njae, kultiverad vet jag inte men jobbar på att hitta det jag gillar.
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-20 22:40:10 följande:
    Nu har James Bond precis landat i Kazakstan. Kan inte sluta tänka på Borat 3:an om nån undrar.
    vi har börjat på Kill Bill 2.
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-20 22:41:34 följande:
    Det är för att din kommentar inte stämmer överens med verkligheten. FL:s nya moralraderingsteknik de installerade idag.
    va?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-20 22:41:50 följande:
    Känner för att gå på nån metalkonsert och headbanga tills jag spyr!!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-20 22:42:41 följande:
    Och Uma Thurman är ännu fulare där.
    haha! tycker inte hon är vacker, men hon ser intressant ut!
Svar på tråden Tråddödare forts....