Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-20 23:40:35 följande:
    Ahh.. Minns inte vad han hette, men det var nån som fick upp ögonen för Isverynice och hon började msna med karln...
    förvånar mig inte alls att ngn fått upp ögonen för henne, men sambo?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-20 23:46:40 följande:
    Ja, det finns det gott om. Upptagna män som springer efter andra kvinnor. Titta i känsliga rummet
    sickna as!
  • Polly S
    Polly S skrev 2010-03-20 23:47:35 följande:
    sickna as!
    japp, jag har svårt för otrohet!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-03-20 23:49:13 följande:
    Jag skrev ett inlägg i denna tråden: www.familjeliv.se/Forum-9-191/m51463082.html O tydligen så var det en snubbe som VERKLGEN tog det inlägget på allvar (kan tillägga att TS brukar vara van med mina inlägg så jag tänkte inte på att ANDRA skulle ta det på ALLVAR..! SÅ detta stod i inboxet: Är det bara en sprutande drake du söker så kan jag ställa upp..för jag har ingen att spruta för eller på... jag har en står slang men mkt sprut om så önskas..är det dessutom ngn som tittar på när jag masserar slangen så kommer det extra mkt hör av dig.. Uh...
    hahahahahahahahahahahaha!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-03-20 23:52:43 följande:
    Samma här, upptagna män är för mig BIG no no..! Kan ju säga at jag visas som "inte vid datorn" på msn...o jag har "sambokillen" där som plingade till mig men jag har inte låtsats om att jag sett honom... mysko typ..
    hur fick du veta att han har sambo?
  • Polly S

nu har vi sett klart filmen, ska ut med Valpen (är hon snart Hunden istället tro?), sen sova!
    får se om tråden är död imorrn!

• Polly S
    Velour skrev 2010-03-21 01:10:51 följande:
    Åh, heeeej! Var filmen bra? Ut med Valpen?
    haha, för rastning, inte för gott!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-21 01:26:59 följande:
    Har ni skaffat hund?
    vi har haft henne i snart ett år! (hon fyllde 1 år för 2 veckor sen )
  • Polly S

hej!
    tråden verkar i högsta grad välmående!
    hoppas ni är likaså!

Svar på tråden Tråddödare forts....