Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-22 18:15:15 följande:
    Grejen är att jag störde mig på redaktörens klämkäcka kommentar om att "jaaaa, snaaart är det vår, visst är det hääääärliiigt" när Moster Yster med "snart april" menade att det låter lite väl sent att presentera februaris månadsmedlem. Var bara tvungen att skriva ner nåt bara för det
    jo, jag fattar och tyckte det var roligt!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-22 18:21:36 följande:
    Fiona, är det inte elakt av den här tråden att inte stängas så att vi kan gå över till din tråd? Jag tror att Midka har något emot dig
    någon förklarade ju i den andra att trådarna stängs manuellt, så vi får väl se när ngn behagar uppmärksamma datumet...
    nu ligger ju iaf den andra länkad här, så vi bör inte tappa ngn, det känns ju som det viktigaste!

Midka vill bara bli vinnare häääääääär!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-03-22 18:44:06 följande:
    Närbild på "nya" totton... Man ser ju på en gång att hon passar här på gården
    aw, vilken cutie!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-03-22 20:22:13 följande:
    Vi får förvandla detta till en gnälltråd... min mage är värre igen...gör sjukt ont om jag trycker lätt nedanför revbenen o ömmar hysteriskt och konstant i nedre delen av magen
    hmm, var det inte sjukhusbesök på G om du inte blev bättre?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-03-22 20:55:40 följande:
    Jag har inte mutat trådansvarig.... (inte vad jag vet i alla fall...) Om jag visste vem det var skulle det hela hamna i ett annat läge.... Har inga skrupler när det kommer till mutor...
  • Polly S
    Midka skrev 2010-03-22 21:00:59 följande:
    Gonatt på er... Nu ska jag kurera mig! Kraaaam!
    låter bra, ta hand om dig!
    sov gott!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-03-22 21:03:00 följande:
    åh! håller tummarna oavsett!
Svar på tråden Tråddödare forts....