Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-21 11:09:46 följande:
    "Mirror, mirror on the ass, who is the greatest of the class"   
    Den var bra!
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-21 11:17:38 följande:
    Vi är nog några fler än så *Säger hon som fått biljetter till Sonisphere i Sthlm i sommar*
    I know babe! Fast jag gillar mest av den typen som Deathstars spelar.
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-21 15:31:14 följande:
    Det blir operation de ska sätta in rör på grund av all vätska bakom öronen. De testade för allergier också, och det var iallafall negativt, alltid något!
    Men lillen då Och röret ska han ha för alltid då, eller?
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-21 16:16:29 följande:
    Jag vet inte riktigt, ska läsa igenom informationen ikväll, hörde inte så mycket eftersom jag underhöll Loppan under tiden läkaren berättade för min sambo
    Oki..hoppas det går bra med operationen. När ska den vara?
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-21 16:27:28 följande:
    Jag ser på din avatar Velour att du klippt dig... eh, fint... Have no fear Scratchy is here!
    Ja, det är tröttsamt med långt hår. Så, nu behöver nog polera som mest
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 20:41:48 följande:
    Tar och duschar istället. Ha det gott.
    Nähäpp! Jag satte mig precis i soffan för att ta det lugnt för resten av kvällen och så går du och duschar!
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 19:58:20 följande:
    Fick en intressant mail idag. Vet inte om jag ska tro på det eller ej men om den finns så är det ju verkligen "mirakel"Som sagt vet inte vad jag ska tro men gå in på google och skriv " nareepol ". Skriv gärna om ni har hört om det. Sant?
    BS - men snyggt gjort. Väldigt kreativt
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-21 20:46:10 följande:
    Då kan jag passa på att marknadsföra min nya tråd:www.familjeliv.se/Forum-4-46/m50202240.htmlHoppas på att få upp den på hetaste debatterna, men konkurrensen är hög idag. Alldeles för mycket rabiata-fl-tanter-diskussioner att tävla mot idag. Have no fear Scratchy is here!
    Skön tråd...får se om jag kan komma på något slimigt.
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 20:48:21 följande:
    Som sagt skyller på två glas vin att jag ens tänkte tanken att den skulle vara "riktig"
    Alla får ju tro som de vill Jag personligen tror att det är ren bullshit.
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 20:52:28 följande:
    Velour:Tänkte rekommendera restaurangen-little persia som har öppnat i industriområdet Globen. Underbar mat/lunch buffe. Var där med killkompisen idag. Värt ett besök.
    Tack för tipset Ska absolut tänka på det när jag är i Sthlm nästa gång. Prismässigt, hur mycket ligger det på, på ett ungefär?
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....