Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-21 20:56:15 följande:
    Men den ÄR bullshit skrev jag ju sen  Sluta mobba mig
    {#lang_emotions_ghost} Oj jag missade att du skrev att du trodde det var bullshit! I'm very very sorry! Please forgive me! I beg of you! Have mercy!
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 20:58:01 följande:
    Det var första gången jag var där idag och killkompisen betalade  men jag tror det låg på 79-89kr. Det fanns 6-7 rätter ( persiska ) Urgott.
    Rätt OK priser om det gäller för buffé
    Analysera mera!
  • Velour

Oj oj Roses...du vill inte få Scratchy att börja mobba dig..Lita på mig

Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:03:14 följande:
    Jepp, gött. Åt ihjäl oss, kunde knappt röra på mig Han äter ju som en gris. Tränar som en åsna gör han också så han går ju inte upp i vikt och han hämtar lika mycket mat till mig som han själv äter. Kan ju säga att jag inte har ätit nåt sen kl 14 idag :)

Tjockiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!

Nu blir jag väldigt nyfiken på deras mat Vad var det det hette - Lilla Persien?

Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:04:38 följande:
    Han får gärna göra det en annan dag. Just nu har jag "druckit" lite väl för mycket för att orka med honom :p
    The war is on now (även om den går igång nån gång senare i framtiden)...

Säg bara till så jag kan gå och poppa mina popcorn, sätta mig tillrätta och bevittna kriget
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:08:10 följande:
    Hittade den här. Ta en titt. littlepersia.gastrogate.com/page/3Killkompisen tycker jag är för smal. Han brukar reta mig och säga att han aldrig skulle stötta på mig eftersom jag är för smal för hans smak
    Vad härligt! De har ju magdans och vattenpipa! Nu vill jag verkligen besöka stället.

Vad skönt att du är så smal, då kan du ju äta hur mycket som helst. Det kan inte jag. Men jag skiter ibland i det
    Analysera mera!
  • Velour

Oj oj...jag ser att vulkanen börjar vakna till liv

Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-21 21:12:03 följande:
    Magdans? Äntligen!!! Jag är på! Have no fear Scratchy is here!
    Vi har ju Stockholmat en gång, så varför inte en gång till..
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:13:50 följande:
    JAG tycker inte jag är smal men jag får alltid höra att jag är knäpp också. Mest av iranier i och för sig. Hmm, börjar undra vem/vilka jag ska tro på
    Men om du får den reaktionen av flera olika personer, så är du nog smalare än du känner dig

Hur lång är du och hur mycket väger du? Ärligt!
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....