Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-21 21:39:25 följande:
    ah, då ska jag läsa ikapp! hoppas fejkat (öschötska) blir trevligt!
    Fan vad lång tid det tog för mig innan jag fattade vad du menade med "fejkat"

Du måste hålla med att östgötska är gulligt
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:39:47 följande:
    Äh, mina killkompisar har jag känt i över 10 år innan jag gifte mig så dom vet hur jag är. Jag älskar att reta dom och flörta skallen av mig när vi är tillsammans hehe. Hmm, tur att gubben inte har nån aning om vad familjeliv.se är för nåt
    Uj, din busunge!

Bara en grej, vad gjorde du på nyårsafton som var?
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:45:58 följande:
    Hehe.....

{#lang_emotions_djavulsk}
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-21 21:46:16 följande:
    hmm, inte min mormor, men så måste ju hon haft anorexia som ung, fast det inte pratades om det då.har alltid tyckt jag är en jättinna med mina 168cm bredvid hennes 156 (42 kilo) och hon har alltid kommenterat min vikt. är väl först de senaste åren hon är 'nöjd' med den.
    Men dessa dumma tankebanor är väldigt vanliga i Iran av nån förbannad anledning. Man får ju hoppas att framtidens generationer bringar lite sundare värderingar kring kroppsideal.

Hahha, nog är du en jätte i jämförelse med henne I jämförelse med mig också för den delen.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-21 21:49:50 följande:
    nej, urfult!
    Va? Tycker du det också?

Jag måste vara den enda i hela landet som tycker som jag gör
    Analysera mera!
  • Velour

När jag hör östgötska i t.ex. nåt TV-program blir jag alldeles glad! {#lang_emotions_laughing}

Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:52:08 följande:
    Busunge?! Vem? Vem? :p Oj, ska se. vi var hemma hos några kompisar sen gick vi till ut på stan när fyrverkeriet började. Vi hade tänkt gå till persisk-disco men istället blev det spela backgammon pch dricka  ;)  Älskar att spela backgammon men brukar anklagas för att ( Tas migiram ) fuskar. Så efter en stund får jag kasta tärningar med en kopp :)Nej, nu måste jag gå.C u 
    Du är en busunge (gherti) såklart

Ah, så ni höll er mest hemma? Jag och Scratchy var på Munchenbryggeriet och alldeles i närheten, i Klustret hölls en Atish-fest. Tänkte att du kanske var på Atishfesten eller i Munchenbryggeriet..

Aja, ha en mysig kväll. Kram{#lang_emotions_flower}
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-21 21:51:20 följande:
    jag undrar det, generellt verkar folk ha dåliga matvanor/dålig kroppsuppfattning, så vad förmedlar man då?tur att jag inte har barn! men... hur liten var du?
    Eeelleer huuuuur!! Tänk att nån bara är smal, ska denne skämmas för det då?

Jag är 1.60.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-21 21:52:33 följande:
    bonnigt och FULT! *ryser*kanske därför jag var tvungen att importera Maken från Gotland?
    Har du tagit till dig hans dialekt eller?
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-21 21:56:28 följande:
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Vyssjan lull koka kittelen full....
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....