Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

jfsebastian skrev 2010-03-09 22:13:33 följande:
    Skriv ner det på en Post-itlapp och sätt den på ytterdörren.
    Får göra det, mitt minne är inte det bästa..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    jfsebastian skrev 2010-03-09 22:44:50 följande:
    Det var därför GUD uppfann post-itlappar.
    Kunde han inte gett mig ett bättre minne istället? {#lang_emotions_dreamer}
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-03-09 23:02:42 följande:
    Mandi: Det är alltid skönt och skriva av sig. Hoppas det ordnar sig. Hur är det med febern? Kram.
    Har ff lite feber men den är inte så hög längre så den ger sig nog snart.

Allting löser sig tillslut säger man, jag slutar aldrig tro att det är sant.

Hur är det med dig då?
  • Mandi74
    jfsebastian skrev 2010-03-09 23:04:19 följande:
    Nej, du fick välja tidigt.Bli bra i sängen eller ha bra minne.Jag tror det är uppenbart vad du valde!
    *s* ja, minnet är ju kasst.. lite tråkigt bara att jag inte kan komma ihåg hur bra i sängen jag är.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-03-09 23:32:45 följande:
    Så där. Efter en massa diskussioner så är resan bokad nu. Ni slipper mig från Söndag.................Ni kan väl vara snälla och visa er glädje efter jag har åkt ok? Det ska bli skönt och komma bort. Idag var absolut inte min dag. Maken skulle hämta barnen men så blev han tvungen att göra ett ärende så jag fick snällt gå och hämta barnen. Eftersom han hade lämnat dom på morgonen så var barnvagnen hemma, fick åka hem hämta barnvagnen och gå till dagis. När jag skulle ut så tyckte jag att det var sol ute så jag tog på mig min tunna skinnjacka.......frös häcken av mig hela vägen till dagis ( 20minuters promenad ). På väg hem så ville inte lillsk*t va snäll mot mig så han vägrade sitta i barnvagn sen ville han retas så han sprang åt fel hål och skrattade åt mig........Tog mig 1,5 timme att gå hem samtidigt som jag frös som en idiot..Grrrrrrr....När vi kom hem så gjorde jag iordning hans välling, la honom på soffan och skulle bara in på toa 5minuter..........VAD FÅR JAG SE när jag kommer ut? Jo, lilltrollungen hade sett en färgglad burk på matbordet som han tyckte han skulle ta ner, bara det att den färgglada burken använder jag till att ha tvättmedel i......Grrrrrrrrrrrrrr....Hela vardagsrummet är full med tvättmedel och hans sitter hur nöjd och belåten mitt i allting och har skitkul...skrattar åt mig och pekar på allt vit när jag kommer in i vardagsrummet......Visste inte om jag skulle gråta eller skratta. Under tiden jag står där och inte vet var jag ska ta vägen så kommer storpojken in i vardagsrummet efter att ha klätt av sig och brister i skratt-anfall. Jag kan ju inte skälla ut lilltroll när brorsan ligger och viker sig av skratt....* Puh* Så jag lät bli och skälla ut lillsak. Gick och hämtade damsugaren för att dammsuga allting och när jag håller på och dammsugar så säger jag till pojkarna att gå ut och lämna mig va i fred. Jo, efter 5minuter så kommer lillsak tillbaka med ett glas vatten och häller det på tvättmedlet och sätter sig på "blandningen" med följande " Bádá " vilket motsvarar Bada. Jag fick nog så jag tog bägge och slängde in i badrummet och klädde av mig själv och satte mig i badkaret tillsammans med dom tills maken kom hem. Så nu vet ni vilken dag jag har haft......plus att det tog storpojken och maken två  dagar att bestämma vilken hotell dom skulle välja. Nej, ska inte gnälla mer. Önskar er en fortsatt trevlig kväll/natt. Puss och kram.
    Hahaha.. kan inte annat än att skratta åt dina söners påhittighet.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-03-09 23:37:59 följande:
    Jodå, det är bra nu. ;) Tog ut min aggression med boxningen bara det att det värker lite i handleden. Glömmer bort tekniken när jag är frustrerad så handlederna har nog tagit lite stryk ikväll....annars okej. Har lite små-panik inför resan men intalar mig själv att det är normalt. Skönt att febern har gått ner. Mamma brukar tvinga i mig te med ingefära/honung. Tycker faktisk att det hjälper om du klarar av ingefära.
    Önskar jag var starkare i kroppen så jag oxå kunde träna bort min frustration.. men men, det kommer väl det oxå.

Honung har jag svårt för men ingefära går bra, det måste jag testa. Tack!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-09 23:45:43 följande:
    Varför skrattar du åt det?
    Förlåt..
  • Mandi74
    jfsebastian skrev 2010-03-09 23:52:16 följande:
    Du får fråga dina gamla favoriter hur du är då!Jag är ett snille.Skulle sätta i en sladd som jag drog ur i morse, drog ur den till datorn istället.Fiffig kille.
    Men jag kommer inte ihåg vem han heller är..

Smart grabb, har du ingen koll på sladdarna. Hade du släppt snorren en stund och använt bägge händerna så hade det kanske gått lättare.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-03-10 00:07:11 följande:
    * Kramar om Mandi&Velour och önskar dom gonatt *Vinkar adjö och önskar Mr. jfsebastian Gonatt också.
    Godnatt!!

Hänger inte med i svängarna, sitter och försöker få ordning på alla mina papper som legat lite överallt.
  • Mandi74
    jfsebastian skrev 2010-03-10 00:20:25 följande:
    Jag drog ut sladden med tänderna.Bägge händerna var ju upptagna med snorren...
    .. är den så.. stor.. ?
Svar på tråden Tråddödare forts....