Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-07 23:18:20 följande:
    Hej o godkväll på er!I´m baaack...Blev avstängd ett dygn om någon undrar. Men du JFsebastian, hej förresten och välkommen hit, du måste nog skriva liiiiite grövre för att lyckas bli avständ. Fråga mig, jag vet Jag var inne i en annan tråd och såg ett inlägg av Scratchy (må han vila i frid) och det var lite tragiskt faktiskt. FL är inte detsamma utan honom.Och nu ska jag lägga mig, godnatt på er
    Välkommen tillbaka!

Scratchy kommer nog tillbaka, när han känner sig redo igen.

Godnatt! Sov så gott!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Alltså jag förstår inte vad ni sysslar med som blir avstängda och förlora anonymiteten..

Meningen är att ni ska reta upp de andra så att de gör dumheter, inte tvärtom. *suck*

• Mandi74
    Velour skrev 2010-03-07 23:48:59 följande:
    Hmm..ja, det kanske blir så. Men på nåt vänster tror jag ändå att alkoholkonsumtionen kommer att öka..
    Ja, kanske.. svårt att sia om. Men jag tror inte det kommer dröja länge förrän vi är där.
  • Mandi74

Skulle vilja skicka en massa kärlek till den som uppfann nässpray just nu.

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart} 

• Mandi74
    Velour skrev 2010-03-07 23:58:24 följande:
    Jag tror heller inte att det kommer att dröja länge.
    Nä.. läser du mycket? Har du något bra boktips? Har inga böcker kvar att läsa och håller på att bli tokig, idag slet jag åt mig en på konsum bara för att jag ska ha något att läsa.
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-03-07 23:37:26 följande:
    Nej, f*n vad jag är trött, ska lägga mig och spela Final Fantasy i makens Iphone tills jag somnar Imorgon är en lång dag och tis-ons är jag på affärsresa.Godnatt trådisarna och hoppas ni haft en bra helg!Trådkram!
    Godnatt och detsamma!!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-08 00:11:39 följande:
    Nu ska jag gå och lägga mig så jag önskar er en god natt och hoppas att ni också får sova gott.Kram!
    Godnatt!!
  • Mandi74
    jfsebastian skrev 2010-03-08 00:09:13 följande:
    Allt som Dennis Lehane skrivit, Liftarens guide om du inte redan läst den. Dumskallarnas sammansvärjning också, John Connnollys Dark Angel.Det beror på vad du gillar.Trodde inte du gick igång på kurslitteratur så jag hoppade in. Sorry.
    Sista tiden så har jag läst mycket svenska deckare.. har läst de bägge gotländska författarinnorna, Anna Jansson ochvad hon nu heter. Har läst en del lite konstiga böcker oxå om vampyrer och häxeri.

Det finns en bok som jag ska köpa, men alltid när jag kommer ihåg det så kommer jag inte ihåg vad den heter. Jag tror att du vet vilken det är.. måste googla lite.
  • Mandi74
    jfsebastian skrev 2010-03-08 00:32:02 följande:
    Då gillar du nog Connolly. Om Sedlec i Tjeckien. Googla det. Ossuary Sedlec.
    Känner du till boken om en tjej som lever som slav eller väldigt undergiven.. eller nått. Kommer inte ihåg, men tydligen är det en ok som förknippas med bdsm..
  • Mandi74
    Mandi74 skrev 2010-03-08 00:35:23 följande:
    Känner du till boken om en tjej som lever som slav eller väldigt undergiven.. eller nått. Kommer inte ihåg, men tydligen är det en ok som förknippas med bdsm..
    Hittade den själv.. "berättelsen om O"
Svar på tråden Tråddödare forts....