• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-16 10:28:26 följande:
    Vad ni har skivit en massa vänner!Vi gav upp på akuten när vi hade väntat i tre timmar, de som var före oss hade väntat med liknande sjukdomar i sex timmar utan att få träffa läkaren... Loppan somnade till sist för han var så trött, så vi åkte hem med honom. Vi fick tag i vårdcentralen nu i morse och har fått tid till kl 14, så att en läkare äntligen kan lyssna på hans lungor! Hoppas det bara är en vanligt infektion!Kommer in senare, måste vila lite nu när han sover en stund igen!
    *skakar ännu mer på huvudet åt sjukvården* Jag får ångest när det blir tal om akuten. Den är katastrof, verkligen!

Men skönt att ni fick tid idag och hoppas att ni verkligen får hjälp istället för "åk hem och avvakta".

Kram!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-16 06:10:26 följande:
    godmorgon!ännu en härlig tisdag! (eller hur var det nu igen?)
    Goddag!

Skönt att du mår bra. Jag mår väl lite bättre och det känns skönt att inte avsluta varje natt med tårar.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-16 01:30:16 följande:
    Hmmm.. ja, du vet.. lägg dig själv i sängen med en het polis så får vi se hur du reagerar. Men, alltså det är så svårt.. jag antar att jag både vill äta kakan och behålla den.
    Du anar inte vilket disciplin jag har på mig Jag kan verkligen brinna inombords, men det kan den andre aldrig få veta. Men allt som oftast ångrar mig efteråt också, att jag inte tog chansen
  • Mandi74

Hellooo!! Tittar in en sväng, har varit hemma och fått i mig lite mat, nu rusa iväg igen..

Vi ses i kväll..

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-16 11:58:54 följande:
    *skakar ännu mer på huvudet åt sjukvården* Jag får ångest när det blir tal om akuten. Den är katastrof, verkligen! Men skönt att ni fick tid idag och hoppas att ni verkligen får hjälp istället för "åk hem och avvakta". Kram!
    Först fick vi "Avvakta" men så sade jag att jag inte accepterar att han flåsar på det viset och då skrev de ut en luftrörsvidgande, så jag hoppas den hjälper honom!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Isnogood
    Grizelda skrev 2010-03-16 17:53:33 följande:
    . Så. nu har jag skrivit ett seriöst och initierat inlägg i tråden.
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-16 17:52:10 följande:
    Först fick vi "Avvakta" men så sade jag att jag inte accepterar att han flåsar på det viset och då skrev de ut en luftrörsvidgande, så jag hoppas den hjälper honom!
    Ser du? Jag spyr på ordet "avvakta" nu.

Så ni fick luftrörsvidgare. Är det en sådan mask ni ska sätta i ansiktet på honom så han får dra in några djupa andetag?
Svar på tråden Tråddödare forts....