• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-16 20:08:57 följande:
    Men shit!! Hur länge sa de att ni måste "avvakta"? Tog de inte ens prover på honom?
    Jo, och proverna visade inget, normal CRP, Strep A negativt, godkänd syresättning, ingen feber just när vi var där. Så läkaren sade att det är virus, finns inget vi kan göra.
    Men så fort febernedsättande slutar verka far det upp i över 39 grader på nolltid. Och han flåsar som en hund under en varm sommardag. Hela tiden, oavsett om han ligger, står leker eller sover.  Jag är så himla orolig men vet inte vad jag kan göra. Tänker ju inte plåga honom på barnakuten timme efter timme inatt igen Sålänge han andas och reagerar på tilltal och dricker vatten får jag väl bara uthärda och hoppas kroppens försvar tar kol på skiten
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-03-16 21:39:49 följande:
    Jo, och proverna visade inget, normal CRP, Strep A negativt, godkänd syresättning, ingen feber just när vi var där. Så läkaren sade att det är virus, finns inget vi kan göra. Men så fort febernedsättande slutar verka far det upp i över 39 grader på nolltid. Och han flåsar som en hund under en varm sommardag. Hela tiden, oavsett om han ligger, står leker eller sover.  Jag är så himla orolig men vet inte vad jag kan göra. Tänker ju inte plåga honom på barnakuten timme efter timme inatt igen Sålänge han andas och reagerar på tilltal och dricker vatten får jag väl bara uthärda och hoppas kroppens försvar tar kol på skiten
    usch, lider med er och tänker på er -hoppas han mår bättre snart! *kram*
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-03-16 21:41:52 följande:
    usch, lider med er och tänker på er -hoppas han mår bättre snart! *kram*
    Tack vännen! Ringer Sjukvårdsrådgivningen igen för att kolla exakt när man ska bli riktigt orolig.
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-03-16 21:51:55 följande:
    Tack vännen! Ringer Sjukvårdsrådgivningen igen för att kolla exakt när man ska bli riktigt orolig.
    usch!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-03-16 22:08:35 följande:
    usch!
    Och som vanligt får man sitta i telefonkö i en halvtimme
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-16 21:39:49 följande:
    Jo, och proverna visade inget, normal CRP, Strep A negativt, godkänd syresättning, ingen feber just när vi var där. Så läkaren sade att det är virus, finns inget vi kan göra.Men så fort febernedsättande slutar verka far det upp i över 39 grader på nolltid. Och han flåsar som en hund under en varm sommardag. Hela tiden, oavsett om han ligger, står leker eller sover.  Jag är så himla orolig men vet inte vad jag kan göra. Tänker ju inte plåga honom på barnakuten timme efter timme inatt igen Sålänge han andas och reagerar på tilltal och dricker vatten får jag väl bara uthärda och hoppas kroppens försvar tar kol på skiten
    Hmmm..så proverna visar negativt..Jag vet hur det är, den där oron om febern som så fort febernedsättandet avtar, stiger Men eftersom det är virus måste man tydligen stå ut med det i några dagar. Förhoppningsvis blir febern bättre om ett par dagar.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-16 21:05:11 följande:
    jag tror jag ska bojkotta våra möten på jobbet, blir helt nedstämd efter dom.det visar sig så tydligt att folk är idioter att det inte går att ignorera.
    Vad tråkigt
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-16 21:07:24 följande:
    Nu är jag för trött för att hålla hjärnan rak. Vi ses! Kram
    Hoppas det känns bättre snart. Sov gott! Kram
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-16 22:10:59 följande:
    Och som vanligt får man sitta i telefonkö i en halvtimme
    Jaha, du ringer dem nu? Bra! Hoppas du får nåt vettigt svar
Svar på tråden Tråddödare forts....