• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour

Blev jag ensam nu?

Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-17 18:11:43 följande:
    Blev jag ensam nu?
    Nej då!
    Bara lillen som kom in och ville ha middag nr 2... Han har varit ute och lekt och då hinner man inte äta färdigt innan man springer iväg till kompisar så nu är det andra omgången mat...
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-17 18:18:25 följande:
    Nej då!Bara lillen som kom in och ville ha middag nr 2... Han har varit ute och lekt och då hinner man inte äta färdigt innan man springer iväg till kompisar så nu är det andra omgången mat...
    Ahaa, vad gulligt! Barn gör de roligaste sakerna!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-17 16:33:31 följande:
    Tack! Vad fina ni är Men nu är min lille sjuk, med hosta, kräkningar (kräks upp slem) och 40 graders feber. Äääänuu en sjukdomsperiod att ta lillen igenom (JhA, ska vi bilda klubb? ) Förhoppningsvis klarar jag mig undan den här gången också, men det känns inte riktigt troligt den här gången.
    Men kram gumman, hoppas det går över fort! {#lang_emotions_nalle}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-17 17:51:23 följande:
    Oj, ska jag ge resumé? Kan aldrig ta JhAs plats...men kör en liten amatörresumé.. Roses är i Dubai och hälsar på släkt och vänner och steker sig i solen medan vi sitter här och huttrar och blir sjuka.. Midka har ont i ryggen för att hon har skottat alldeles för myckt snö, så nu vet hon hur mycket hon tål plus att hon glömmer att titta in för att hon sover för mycket. Isnogood har fullt upp med att ta hand om sitt fallfärdiga hus och sina söta djur, samt har en upptagen man i hälarna. JhA är upptagen med att ta hand om Loppan som blir sjuk stup i kvarten, samt att hon snor sin makes iPhone och spelar en massa konstiga spel. Fiona tycker att det finns en massa idioter på mötena och vill helst av allt ge dem stryk för att de är så dumma, annars brukar hon promenera med Valpen och läsa tremiljonerfemtio böcker på en vecka. Mandi brukar få ont i magen och inte kunna äta mat men att hon ändå försöker visa att hon är ett pervo. Fiamedbarn äter bara godis och pizza/kebab eftersom hon är för lat för att laga mat samt att hon har blivit besatt av att diskutera te. Grizelda har nog tröttnat på tråden men gör en liten guest appearance då och då för att vi inte ska glömma henne. Sedek bantar och försöker hitta en massa ponnyn överallt. Undrar vad han är hög på. Scratchy.... Velour saknar Scratchy.. Har jag glömt nån?
    MVG på den resumén! {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_cheers}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-17 18:36:34 följande:
    Men kram gumman, hoppas det går över fort!
    Det gör det nog Hur är det med Loppan nu? Är han vaken och har roligt?
  • Jagbyttenick

Sam säger:ö  u uyååujuåååååv b                                           ååååååååååååååååå v. vcgbc     FVFhgrtg

J säger: Han satt i mitt knä och ville inte att jag skulle skriva
    Han flåsar för fullt men hostar inte så farligt men han har feber fortfarande. Har inte ätit jättemycket men ändå bra! Lite trött och dämpad idag, men han har sovit tre timmar mitt på dagen, förutom totalt tio timmar under natten vilket är jättebra. Jag fick sova mellan tre och halv tio så jag överlever jag med
    Om han mår lite bättre i natt så får jag gå iväg och jobba imorgon, vilket behövs.

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-17 18:42:25 följande:
    Sam säger:ö  u uyååujuåååååv b                                           ååååååååååååååååå v. vcgbc     FVFhgrtgJ säger: Han satt i mitt knä och ville inte att jag skulle skriva Han flåsar för fullt men hostar inte så farligt men han har feber fortfarande. Har inte ätit jättemycket men ändå bra! Lite trött och dämpad idag, men han har sovit tre timmar mitt på dagen, förutom totalt tio timmar under natten vilket är jättebra. Jag fick sova mellan tre och halv tio så jag överlever jag med Om han mår lite bättre i natt så får jag gå iväg och jobba imorgon, vilket behövs.
    Naaw, vad söt!

Vad härligt att ni äntligen fick lite sömn. Hoppas att han kryar på sig fort.
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-03-17 18:42:25 följande:
    Sam säger:ö  u uyååujuåååååv b                                           ååååååååååååååååå v. vcgbc     FVFhgrtgJ säger: Han satt i mitt knä och ville inte att jag skulle skriva Han flåsar för fullt men hostar inte så farligt men han har feber fortfarande. Har inte ätit jättemycket men ändå bra! Lite trött och dämpad idag, men han har sovit tre timmar mitt på dagen, förutom totalt tio timmar under natten vilket är jättebra. Jag fick sova mellan tre och halv tio så jag överlever jag med Om han mår lite bättre i natt så får jag gå iväg och jobba imorgon, vilket behövs.
    Du får hälsa tillbaka till honom att han skriver fint!

Stackarn att må så skruttigt!! Skönt att han är på bättringsvägen i alla fall...
    Det är mycket länge sedan vår lille var skjuk. När han blir det blir han ofta bara låg, inte feber utan mer bara hängig.
    När han var liten fick han alltid falskkrupp så fort han fick det minsta i feber...
    Men som sagt... peppar, peppar det var länge sen nu!
Svar på tråden Tråddödare forts....