• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour

Men nu ska jag gå och vila. Somnade typ vid 03:30 och vaknade 07:45.. *gääsp*

Ses sen!

• Midka
    Isnogood skrev 2010-03-17 16:32:20 följande:
    "Sätter mig tillrätta o väntar på resume´n jag med"
    Vi kommer nog få vänta....
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-17 16:33:31 följande:
    Tack! Vad fina ni är Men nu är min lille sjuk, med hosta, kräkningar (kräks upp slem) och 40 graders feber. Äääänuu en sjukdomsperiod att ta lillen igenom (JhA, ska vi bilda klubb? )Förhoppningsvis klarar jag mig undan den här gången också, men det känns inte riktigt troligt den här gången.
    {#lang_emotions_throwup}
    Stackars liten!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-17 16:38:01 följande:
    Men nu ska jag gå och vila. Somnade typ vid 03:30 och vaknade 07:45.. *gääsp*Ses sen!
    Har du vilat färdigt nu...!! {#lang_emotions_laughing}

En liten resume kanske...? 

*väntar förhoppningsfullt*
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-17 17:36:58 följande:
    Stackars liten!
    Eller hur!

Men jag är mest orolig för mig själv. Jag FÅR inte bli sjuk!!
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-17 17:38:50 följande:
    Eller hur! Men jag är mest orolig för mig själv. Jag FÅR inte bli sjuk!!
    Sov tidigt! Ät vitlök, wiskey vad som helst som du tror på!

En arbetskamrat sa till oss att han alltid kokar en 33 cl öl och dricker den varm. Äckligt som f-n men sen svettas han hela natten och när han vaknar brukar han vara frisk.... Vet inte om det är värt att prova just det....
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-17 17:38:15 följande:
    Har du vilat färdigt nu...!! En liten resume kanske...?  *väntar förhoppningsfullt*
    Oj, ska jag ge resumé? Kan aldrig ta JhAs plats...men kör en liten amatörresumé..

Roses är i Dubai och hälsar på släkt och vänner och steker sig i solen medan vi sitter här och huttrar och blir sjuka..
    Midka har ont i ryggen för att hon har skottat alldeles för myckt snö, så nu vet hon hur mycket hon tål plus att hon glömmer att titta in för att hon sover för mycket.
    Isnogood har fullt upp med att ta hand om sitt fallfärdiga hus och sina söta djur, samt har en upptagen man i hälarna.
    JhA är upptagen med att ta hand om Loppan som blir sjuk stup i kvarten, samt att hon snor sin makes iPhone och spelar en massa konstiga spel.
    Fiona tycker att det finns en massa idioter på mötena och vill helst av allt ge dem stryk för att de är så dumma, annars brukar hon promenera med Valpen och läsa tremiljonerfemtio böcker på en vecka.
    Mandi brukar få ont i magen och inte kunna äta mat men att hon ändå försöker visa att hon är ett pervo.
    Fiamedbarn äter bara godis och pizza/kebab eftersom hon är för lat för att laga mat samt att hon har blivit besatt av att diskutera te.
    Grizelda har nog tröttnat på tråden men gör en liten guest appearance då och då för att vi inte ska glömma henne.
    Sedek bantar och försöker hitta en massa ponnyn överallt. Undrar vad han är hög på.
    Scratchy....
    Velour saknar Scratchy..

Har jag glömt nån?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-17 17:41:45 följande:
    Sov tidigt! Ät vitlök, wiskey vad som helst som du tror på!En arbetskamrat sa till oss att han alltid kokar en 33 cl öl och dricker den varm. Äckligt som f-n men sen svettas han hela natten och när han vaknar brukar han vara frisk.... Vet inte om det är värt att prova just det....
    Oookeeej...hmmm...jag klarar inte av öl eller whiskey..Och hittills har inget funkat för mig heller. Så jag får väl stå ut som vanligt{#lang_emotions_throwup}
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-17 17:51:23 följande:
    Oj, ska jag ge resumé? Kan aldrig ta JhAs plats...men kör en liten amatörresumé..Roses är i Dubai och hälsar på släkt och vänner och steker sig i solen medan vi sitter här och huttrar och blir sjuka..Midka har ont i ryggen för att hon har skottat alldeles för myckt snö, så nu vet hon hur mycket hon tål plus att hon glömmer att titta in för att hon sover för mycket.Isnogood har fullt upp med att ta hand om sitt fallfärdiga hus och sina söta djur, samt har en upptagen man i hälarna.JhA är upptagen med att ta hand om Loppan som blir sjuk stup i kvarten, samt att hon snor sin makes iPhone och spelar en massa konstiga spel.Fiona tycker att det finns en massa idioter på mötena och vill helst av allt ge dem stryk för att de är så dumma, annars brukar hon promenera med Valpen och läsa tremiljonerfemtio böcker på en vecka.Mandi brukar få ont i magen och inte kunna äta mat men att hon ändå försöker visa att hon är ett pervo.Fiamedbarn äter bara godis och pizza/kebab eftersom hon är för lat för att laga mat samt att hon har blivit besatt av att diskutera te. Grizelda har nog tröttnat på tråden men gör en liten guest appearance då och då för att vi inte ska glömma henne.Sedek bantar och försöker hitta en massa ponnyn överallt. Undrar vad han är hög på.Scratchy....Velour saknar Scratchy..Har jag glömt nån?
    Den här resumen var blad de bästa! Mycket fin!!

Jag tror kanske att du hoppat över allt sex som du och Sedek skrivit om.... He he he {#lang_emotions_cool}
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-17 17:55:20 följande:
    Den här resumen var blad de bästa! Mycket fin!!Jag tror kanske att du hoppat över allt sex som du och Sedek skrivit om.... He he he
    Attans, trodde att det var glömt{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....