• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:25:28 följande:
    Oooh oooh, do me do me! (NEJ, gissa vilken bil som passar mig) Nu vet du ju iofs vad jag har för bil, men vilken bil skulle du tro att jag hade om du inte visste det?
    nu stal du min replik!
    får jag gissa?

audi?
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-19 23:31:16 följande:
    Haha , anglowhat? Den är liten, thats it. Alla människor med engelsk koppling jag känner har liten bil. De gånger jag åkt taxi i england har det varit i små bilar. (förutom de där stora med roligt baksäte i London)
    du, det är en stor liten bil!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 23:28:32 följande:
    Men hur kan du stå inför en klass och prata om du är blyg? Jag är inte så jätteblyg men jag klarar inte att prata inför klassen, inte ens om jag sitter ner bredvid alla. När jag får all uppmärksamhet blir jag jättenervös?
    Jag är inte super super över social och den som håller låda i alla sammanhang, oavsett vad hur jag framstår här. Men jag älskar att hålla utbildningar och att stå inför en grupp, liten som stor, och prata om saker.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-19 23:31:17 följande:
    nu stal du min replik! får jag gissa? audi?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:28:32 följande:
    Men hur kan du stå inför en klass och prata om du är blyg? Jag är inte så jätteblyg men jag klarar inte att prata inför klassen, inte ens om jag sitter ner bredvid alla. När jag får all uppmärksamhet blir jag jättenervös?
    som sagt, i yrket och det jag kan (engelska, litteratur, psykologi) är jag hur lugn som helst.
    det är i sociala interaktioner jag ballar ur.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-19 23:31:17 följande:
    nu stal du min replik!får jag gissa?audi?
    Jag vet att det är din replik Sorry!

Och gissade rätt gjorde du också. Det är den bilen jag har, men passar det mig egentligen utifrån mina egenskaper/"meriter"? Vilken sorts bil skulle passa mig tro?
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-19 23:33:49 följande:
    Jag är inte super super över social och den som håller låda i alla sammanhang, oavsett vad hur jag framstår här. Men jag älskar att hålla utbildningar och att stå inför en grupp, liten som stor, och prata om saker.
    det kan jag relatera till!
    i min roll som expert är jag säker, då vet jag att alla får ut ngt, att jag kan.
    annars... nej, då är jag ju bara... jag.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-19 23:33:49 följande:
    Det känns främmande för mig. Har också haft något intressant som jag velat dela med klassen, men nog fan står jag där och stammar ändå...Hur ska man göra för att bli mer säker på sig själv när man får spotlighten på sig?
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 23:25:28 följande:
    Oooh oooh, do me do me! (NEJ, gissa vilken bil som passar mig) Nu vet du ju iofs vad jag har för bil, men vilken bil skulle du tro att jag hade om du inte visste det?
    Hehehehe, missade detta inlägget först!

Eftersom jag redan vet vilken bil så går det inte. Det enda jag kan är att do you men du vill ju bara veta bilen...

Men för att du är du så säger jag VW Golf. Därför att:

Hur du uttrycker dig, ditt yrkesval, din längd, hårfärgen, ett barn, staden du bor i. Ja det är nog det jag kan komma på här och nu
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:35:33 följande:
    Jag vet att det är din replik Sorry! Och gissade rätt gjorde du också. Det är den bilen jag har, men passar det mig egentligen utifrån mina egenskaper/"meriter"? Vilken sorts bil skulle passa mig tro?
    wow!
    jag tänkte mellanstor bil (barn), säker, men inte trålig utan lite piggare.

passa annars? audi TT kanske?
Svar på tråden Tråddödare forts....