• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-19 23:36:54 följande:
    det kan jag relatera till! i min roll som expert är jag säker, då vet jag att alla får ut ngt, att jag kan.annars... nej, då är jag ju bara... jag.
    Roller! Så det ÄR så att man verkligen kan gå in i rollen och ändra på sig då.

DET har jag inte lärt mig - än.
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:37:16 följande:
    Det känns främmande för mig. Har också haft något intressant som jag velat dela med klassen, men nog fan står jag där och stammar ändå...Hur ska man göra för att bli mer säker på sig själv när man får spotlighten på sig?
    jag har läst kvällskurser på universitetet sen jag började jobba.
    vill hålla igång engelskan och älskar att diskutera litteratur.
    håller på att kräkas innan det börjar för att jag tycker det är så jobbigt med allt folk, och sen till slut är det jag och läraren som pratar mest... {#lang_emotions_embarassed}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-19 23:38:06 följande:
    Hehehehe, missade detta inlägget först!Eftersom jag redan vet vilken bil så går det inte. Det enda jag kan är att do you men du vill ju bara veta bilen...Men för att du är du så säger jag VW Golf. Därför att:Hur du uttrycker dig, ditt yrkesval, din längd, hårfärgen, ett barn, staden du bor i. Ja det är nog det jag kan komma på här och nu
    Nice! Själv hade jag valt Puegot 308 3-dörrar eller 5-dörrar SVART!

Det enda du KAN är att do me...? Har du alltså gjort det förut? Var var jag nånstans
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 23:37:16 följande:
    Det känns främmande för mig. Har också haft något intressant som jag velat dela med klassen, men nog fan står jag där och stammar ändå...Hur ska man göra för att bli mer säker på sig själv när man får spotlighten på sig?
    "Hur ska man göra" frågan i det inlägget triggar alla cylindrar hos mig

Det bästa tipset nerbantat och förkortat till den milda grad är:

Innan du går upp ska du föreställa dig att du sitter på en biograf där du ser en film om dig själv. Där du håller en föreläsning inför klassen och det går så otroligt bra, de står upp och apploderar efteråt. Det är fullständig succé och allt du säger går hem!! Läraren ger dig toppbetyg och alla älskar ditt framförande. Sitt där i biosalongen och lägg märke till detaljer i hur du står när du pratar, hur du gestikulerar, hur du känner. Hur du upplever tillfredsställelsen av att ha framfört något som resulterade i fullständig succé.

När du sedan på riktigt ska gå upp, så har du redan gjort detta. Du vet hur det kommer att sluta. Du vet hur man står och hur man gestikulerar när man är bäst. Det tar udden av tunghäftan och osäkerheten, för du har redan gjort det innan och dessutom var du bäst.

• Sedek
    Polly S skrev 2010-03-19 23:36:54 följande:
    det kan jag relatera till! i min roll som expert är jag säker, då vet jag att alla får ut ngt, att jag kan. annars... nej, då är jag ju bara... jag.
    Men bara du är inte så bara, det är nog "bara" du som tycker så. Fast jag kan relatera till det också
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-19 23:39:22 följande:
    wow!jag tänkte mellanstor bil (barn), säker, men inte trålig utan lite piggare.passa annars? audi TT kanske?
    Audi A4, kombi...Fast den är ju inte helt och hållet min (längre). Nu delas den med föräldrarna efter att de blev tvungna att skrota sin gamla Ford. Så storleken kommer väl till hands.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:47:47 följande:
    Audi A4, kombi...Fast den är ju inte helt och hållet min (längre). Nu delas den med föräldrarna efter att de blev tvungna att skrota sin gamla Ford. Så storleken kommer väl till hands.
    vad säger du om TTn då?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-19 23:44:26 följande:
    jag har läst kvällskurser på universitetet sen jag började jobba.vill hålla igång engelskan och älskar att diskutera litteratur.håller på att kräkas innan det börjar för att jag tycker det är så jobbigt med allt folk, och sen till slut är det jag och läraren som pratar mest...
    Det gäller alltså att brinna för det man gör, iallafall tillräckligt så man verkligen går in i det

Bra, bra...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 23:45:29 följande:
    Nice! Själv hade jag valt Puegot 308 3-dörrar eller 5-dörrar SVART! Det enda du KAN är att do me...? Har du alltså gjort det förut? Var var jag nånstans
    Ja men du vet mig, jag kan allt

Fast, "kan" har inget med presens eller dåtid att göra{#lang_emotions_dreamer}
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:49:36 följande:
    Det gäller alltså att brinna för det man gör, iallafall tillräckligt så man verkligen går in i det Bra, bra...
    men det borde ju gå att använda sig av även i sociala sammanhang? har bara inte kommit på koden än...
Svar på tråden Tråddödare forts....