• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour

Nu måste jag dra iväg en stund. Ses!

Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-03-21 11:33:49 följande:
    Men, en seriös fråga: Letar du efter kärleken? Tycker du att det är jobbigt att vara singel? (nu blev det två frågor, men ändå)
    Näe, (svarar på båda frågorna samtidigt...) Jag letar faktiskt inte efter "kärleken".

-Den är nog tvungen att hoppa på mig o slå mig i huvudet den dan den kommer så att jag fattar att den är där...

Men vänskap e inget negativt
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood

Eh...hoppas någon mer skriver här innan faanskapet dör ut...vill ju inte behöva ha dessa som sista inlägg {#lang_emotions_undecided}

PLEASE {#lang_emotions_djavulsk}

• Velour
    Isnogood skrev 2010-03-21 12:01:09 följande:
    Näe, (svarar på båda frågorna samtidigt...) Jag letar faktiskt inte efter "kärleken".-Den är nog tvungen att hoppa på mig o slå mig i huvudet den dan den kommer så att jag fattar att den är där...Men vänskap e inget negativt Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Det tycker jag är bra, när man inte letar efter kärleken. Jag anser att det då blir lätt fel på det sätt att man riskerar att tappa bort sig själv och inte känna sig hel bara för att man inte är tillsammans med nån. Har en väninna som inte kan tänka sig att vara singel av rädslan att aldrig hitta nån mer i hela sitt liv. Hon finner sig alltså i ett förhållande som hon inte är nöjd med av rädslan att behöva vara ensam. Vad hon inte ser eller inser är att hon har så mycket potential egentligen. Hon är smart och charmig, men hon stänger in sig själv så mycket i detta förhållande att hon går miste om andra killar. Hon verkar inte se dem.
  • Velour

Jag själv växlar lite mellan att vilja vara med nån och känslan av att det är skönt att vara singel. Men det jag stör mig på är att jag alltid hamnar i kompisfacket av de killar jag blir intresserad av.

• Velour

Guuu' så lägenheten ser ut efter gårdagens Noroozfirande Vill bara gå och lägga mig!

• Isnogood
    Velour skrev 2010-03-21 13:10:34 följande:
    Jag själv växlar lite mellan att vilja vara med nån och känslan av att det är skönt att vara singel. Men det jag stör mig på är att jag alltid hamnar i kompisfacket av de killar jag blir intresserad av.
    Jo men lite så är jag också, när det gäller att i bland så saknar jag verkligen någon att dela livet med...samtidigt som det är så otroligt skönt att faktiskt vara själv.

Hm...de sistnämnda...här är det lite tvärt om {#lang_emotions_embarassed} killarna hamnar automatiskt i mitt kompisfack...märker inte ens o någon är intresserad...(!!Om det nu inte är som med denna ickeintressanta snubbe då förstås...!!)
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-21 14:50:16 följande:
    Jo men lite så är jag också, när det gäller att i bland så saknar jag verkligen någon att dela livet med...samtidigt som det är så otroligt skönt att faktiskt vara själv.Hm...de sistnämnda...här är det lite tvärt om  killarna hamnar automatiskt i mitt kompisfack...märker inte ens o någon är intresserad...(!!Om det nu inte är som med denna ickeintressanta snubbe då förstås...!!) Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Det är nog för att de som blir intresserade av dig inte är de som du skulle bli intresserad av. Eller?
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-03-21 14:55:02 följande:
    Jamen så är det nog...

Va deppigt när man tänker på det

Äh, lika bra o skaffa hundvalp i stället då {#lang_emotions_undecided}
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-21 14:58:35 följande:
    Nämen! Inlägget var ju inte menat på sättet att det skulle betyda att du inte kommer träffa på nån som intresserar dig Snarare tvärtom, att det är synd om killarna som inte kan få dig!

Kolla, träffar man på nån så gör man det helt enkelt. Och oftast gör man det under omständigheter man inte har tänkt på So, be afraid....be VERY afraid...mooahahahahhha{#lang_emotions_djavulsk}
Svar på tråden Tråddödare forts....