• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:34:58 följande:
    Hehheeh, jag retas ju med dig Burkarna och flaskorna skulle lika gärna ha varit läskedryck och liknande om du sen inte hade sagt vad det var för burkar och flaskor, men ville retas med dig.Det har varit lite prat om alkohol i tråden så jag är väl fortfarande inne i det tänket
    Jag vet... men jag vet oxå att vi har det som ett ämne här hemma.... Det var mest ölburkar! :-O Det är nog vanligare än vi tror med alkohol och det är inte bra. Det är nog därför jag väljer att prata om det för så länge jag kan det har jag heller inget att dölja. Om jag skulle få svårt att tala om det skulle jag ligga på gränsen (eller över?) och det vill jag inte tillåta! Mitt liv ska inte gå åt till att brottas med ett alkoholmissbruk.
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:39:37 följande:
    Jag vet... men jag vet oxå att vi har det som ett ämne här hemma.... Det var mest ölburkar! :-O Det är nog vanligare än vi tror med alkohol och det är inte bra. Det är nog därför jag väljer att prata om det för så länge jag kan det har jag heller inget att dölja. Om jag skulle få svårt att tala om det skulle jag ligga på gränsen (eller över?) och det vill jag inte tillåta! Mitt liv ska inte gå åt till att brottas med ett alkoholmissbruk.
    Håller med! Man ska kunna prata om ämnen, hur känsliga de är.
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour

För sjutton! När ska de stänga tråden egentligen? Den andra ligger och väntar, men det känns inte som att jag kan gå över till den så länge den här är öppen..

• Velour

Helt plötsligt kände jag smaken av vaniljglass i munnen. Kan jag vara gravid?{#lang_emotions_dreamer}

• Velour

Vart tog ni två vägen??

• Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:37:39 följande:
    Ja, jag är nog inte åldersnojig nåt mer. Jag menar, 22-åringen! Det var fanimig den yngsta killen jag fick upp ögonen för. Trodde aldrig det om mig själv.Aha, så bror din var med i ett datingprogram? Synd att det inte blev av.
    Jag kom på mig själv med att spana in hans kompisar (och han mig...!) och då fick jag titta mig i speglen ett varv... Jag är ändå några år äldre än du...

Tur att vi inte bor i lgh! Lilleman är arg och han gör sitt bästa att stampa så hårt han kan... han är stark så det låter!
  • Velour

Tjooohooo!!

• Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:44:36 följande:
    För sjutton! När ska de stänga tråden egentligen? Den andra ligger och väntar, men det känns inte som att jag kan gå över till den så länge den här är öppen..
    Elelr hur! Jag vill ju vara den som skriver sista inlägget....! Förra tråden var öppen tre-fyra dagar innan den stängdes...
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:46:57 följande:
    Helt plötsligt kände jag smaken av vaniljglass i munnen. Kan jag vara gravid?
    Ja, risken finns då man kan utveckla vissa nojjor under graviditeten....
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:47:31 följande:
    Jag kom på mig själv med att spana in hans kompisar (och han mig...!) och då fick jag titta mig i speglen ett varv... Jag är ändå några år äldre än du...Tur att vi inte bor i lgh! Lilleman är arg och han gör sitt bästa att stampa så hårt han kan... han är stark så det låter!
    Men Midka då Såklart blir även du spanad på. Vad trodde du egentligen? (eller igenklien)

Hahaha! Har lillen sett på Hulken lite?
Svar på tråden Tråddödare forts....