• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 15:22:53 följande:
    Jag har ägnat i alla fall en timme på förmiddagen till att läsa ikapp allt ni skrivit och jag har haft otroligt kul!Har varit på fest i fredags med arbetskamrater. Vi hade otroligt roigt och de var fantastiskt vänliga med mig så jag kommer leva på den kvällen lääääänge!Igår var jag helt sänkt! Låg i soffan nästan hela dagen. Tog en liten promenad på em men sen var det tillbaka i soffan.... Nu mår jag bra. Har pantat över 200 burkar och flaskor och gick därifrån med 230 kr.... :-O Hur kunde det bli så mycket!! Halvmulet och lite blåsigt men ganska varmt ute.
    Du är dutti du!

Wooohoo! Party!! Klart de var vänliga mot dig Menar du att det är sällan du upplever vänlighet? Hur kan man inte vara vänlig mot en person som dig?

Shit, vad mycket du har pantat. Alko!
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 15:26:35 följande:
    Min lillebror har samma "problem". Jag tror ändå att det är bättre att hamna i kompisfacket än att inte ha kontakt alls med killar.... Men visst måste det kännas trist i längden....
    Nja..är man intresserad av nån så är det inte så kul att bara vara kompis. Men visst, om man verkligen tycker om själva människan, så ja, då är jag hellre vän med honom än förlorar honom.

Hur gammal är din bror?{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 15:27:15 följande:
    Gott nytt i efterhand!!!!! Hoppas du hade det trevligt igår!
    Åh, tack!! Visst att du inte firar det, men jag vill ändå passa på att önska dig ett fint Norooz och att det för dig för med sig lycka, framgång och hälsa!

Jag hade jättetrevligt igår faktiskt. Hade faktiskt lovat att inte äta mat nån mer gång eftersom jag åt som en häst igår, men det kunde jag naturligtvis inte hålla
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-21 15:49:47 följande:
    Solly solly    Eh, förstod ja vell Så där...Tror verkligheten hann i kapp mig. Har blivit för mycket av precis allt här hemma o runtomkring, så nu försöker jag bromsa ner det jag kan bromsa o låtsas att andra saker inte existerar...-Får se hur det går... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Kram på dig wonderwoman!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:19:06 följande:
    Du är dutti du!Wooohoo! Party!! Klart de var vänliga mot dig Menar du att det är sällan du upplever vänlighet? Hur kan man inte vara vänlig mot en person som dig?Shit, vad mycket du har pantat. Alko!
    Men de var mer än vänliga.... De var så snälla och det var så mycket kärlek att jag blev aldeldes stum! Hade uppriktigt sagt ingen aning om att de tyckte så myket om mig! :-O

Kristina Lugn ska ha sagt: Om vi visste hur mycket vi påverkade vår omgivning skulle vi svimma av skräck.

Jag nästan svimmade...

Alko... ja! Lite glad var jag när jag hittade julmustflaskor och inser att det är ganska länge vi samlat pant.... Jag gillar inte öl och läsk så det mesta har min man stått för när det gäller panten... Vi ahr det hyfsat under kontroll så jag är inte orolig.
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:15:16 följande:
    Velour är vaken... !!!
    Yaaaaay!!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:17:06 följande:
    Velour:Det står "min lille ljungfrukille" . Är det en anspelning vi rodnar åt eller är han ovanligt kort?
    Hehhe, inget av alternativen. Jag kallade Scratchy för min lille jungfrukille. Lille, för att han är yngre än mig och jungfru, för att han också är född i Jungfruns stjärntecken
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:18:47 följande:
    "Detta" blir antagligen väldigt mätt.....
    Eller hur!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:20:40 följande:
    Nja..är man intresserad av nån så är det inte så kul att bara vara kompis. Men visst, om man verkligen tycker om själva människan, så ja, då är jag hellre vän med honom än förlorar honom.Hur gammal är din bror?
    Han är snart 24 och gillar kvinnor som är lite äldre än han... Kanske ska introducera er med varandra... Han var med på tv4 förkväll för någon vecka sen. Han är somiljer, ganska snygg och otroligt trevlig! Eg är han min brorsbarn men det är inte så stor åldersskillnad på oss (14 år) så han går som min lillebror!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:24:08 följande:
    Men de var mer än vänliga.... De var så snälla och det var så mycket kärlek att jag blev aldeldes stum! Hade uppriktigt sagt ingen aning om att de tyckte så myket om mig! :-OKristina Lugn ska ha sagt: Om vi visste hur mycket vi påverkade vår omgivning skulle vi svimma av skräck.Jag nästan svimmade... Alko... ja! Lite glad var jag när jag hittade julmustflaskor och inser att det är ganska länge vi samlat pant.... Jag gillar inte öl och läsk så det mesta har min man stått för när det gäller panten... Vi ahr det hyfsat under kontroll så jag är inte orolig.
    Vad underbart {#lang_emotions_heart}

Jag vill INTE veta hur eller hur mycket jag har påverkat min omgivning

Är du SÄKER på att ni har det under kontroll?{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Tråddödare forts....