Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-24 20:38:50 följande:
    Jag ska inte ;)Ja, inte sa han det tyst heller. Hela omklädningsrummet hörde nog att jag behöver nya BH
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-24 20:39:12 följande:
    Vanliga med kanel den här gången, men de med saffran är sjukt goda också!
    Väldigt smarrigt!

Jag känner att jag kom igång rätt rejält sedan Roses la ut bilden på alla bakelser
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 20:40:04 följande:
    Det är Te med smaken ( Chokladmynt ) urgott. Köpte till maken från sån där te/kaffe butik man bara ser gamla tanter i :p
    Det ska jag hålla utkik för här i stan. Men jag hyser inga förhoppningar. Jag menar, det är Linköping vi talar om. Sveriges tråkigaste och sortimentmässigt fattigaste stad!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 20:41:23 följande:
    Nej, nej, den bilden hittade jag på google när jag letade efter recept. Är så jäkla sugen och jag orkar verkligen inte åka 2 timmar fram och tillbax för att köpa 1 kilo kakor.
    Nä, jag förstår...Vilken del av Sthlm bor ni i?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-24 20:42:59 följande:
    Haha, japp!Fast jag har tränat också, men det räknar jag som själslig vila.Vad har du gjort då?
    Absolut. Träning är långt ifrån allt vad arbete heter.

Jag har slappat och städat och återigen slappat. Så jag har varit lite okristlig..
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 20:44:33 följande:
    Nej, tack. Jag köper mina underkläder. Troligast att det blir rätt storlek :)Ja, det var husby jag menade. Det är ju den enda stället man kan köpa goda kakor. Åhhh, så sugen. Va f*n heter dom där fettbullarna som det finns i tre varianter varav den enda heter ( Elefantöra ) ? Står helt still.
    När vi är Sthlm brukar vi också åka till det där bageriet i Husby. Så de är de bästa i hela Sthlm eller?

Du, jag har ingen aning om vad fettbullarna heter. De enda vars namn jag kan är zoolbia, bamie och noon khamei
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 20:49:50 följande:
    Tur att det inte bara är JAG som skriver fel :p Gått? eller Gött? Hehe Helt okej. Köp du din brygg-kaffe och ta med. hmm, kom på att det var länge sen jag hade fest här hemma. Kanske dags?!
    Ja, verkligen dags. Vi har sedan förra tråden pratat om att träffas IRL, men det blir aldrig av..
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 20:53:41 följande:
    Åh, puss, puss puss, puss gud så jag ansträngde hjärncellerna. Det var Zolbiya bamiye jag menade ;) Egentligen ska man inte laga dessa själv för då ser man hur mycket fett det är i dom. Sjuuuuuuuuuuuuuukt mycket för att inte tala om sockret. Gud, så sugen jag är.
    Hahha, varsågod.

Ja ooh ja..mängden fett och socker får man försöka att inte tänka på när man avnjuter dessa små underverk...mmmmmm.....

Det är väl tur att jag inte bor i närheten av det bageriet. Jag skulle aldrig kunna lägga band på mig själv.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 20:54:28 följande:
    Söder  5minuter bilresa från Globen.
    Du bor nära min syster då
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 20:54:28 följande:
    Söder  5minuter bilresa från Globen.
    Vi skulle ju kunna träffas nästa gång jag är och hälsar på min syster
Svar på tråden Tråddödare forts....