Polly S skrev 2009-12-28 01:07:23 följande:
speciellt att sammanställa dom. yuk.
Fast där behövde jag inte göra ett skit egentligen. Min gruppkamrats pojkvän gjorde diagrammen med våra siffror
Det tråkiga för mig var att komma på alla frågor och svarsalternativen, dela ut enkäterna till 50 pers, hjälpa till med att kommentera varje diagram, tänka ut vad som ska skrivas i sammanfattningen, förankringen av resultat av data, vad som kan förbättras i bakgrundtexten...
Tja, det verkar som att hela arbetet har varit tråkig

Jag tror nog att jag kommer att misslyckas med C-uppsatsen sen.
Men om jag ska vara ärlig så tycker jag att det ämne min grupp valde (utan att konsultera mig eftersom jag var frånvarande just vid den tidpunkten) var rätt tråkig. Jag ville att vi skulle undersöka mobbning på arbetsplats. Jovisst tyckte alla och gick med på det. Så nästa dag var jag tvungen att dyka upp senare till grupparbetet. När jag väl dyker upp visar det sig att de bestämde sig för att byta ämne, nämligen till studenters alkoholvanor. Visst tyckte jag, medan jag innerst inne inte alls tyckte att det var intressant. Me n jag gick med på det ändå, tyckte inte att det var värt att tjafsa om det. Ville bara få det överstökat med andra ord.
Nog därför som jag hade sån idétorka mesta tiden under vårt arbete och tyckte att det var jobbigt.