Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Velour skrev 2009-12-28 22:07:25 följande:
    Jaha ja....
    Mmmmm....
  • Velour

Förresten Velour, grattis till nummer 800!

• Velour

Just ja, tack! Jag behövde inte ens kämpa den här gången

• Velour

Ord blind skrev 2009-12-28 22:17:09 följande:

*pratar lite med dig så du inte verkar kocko...*jo, tack. I övrigt är det bra. Saknar svar på vad som hände med min gästbok dock trotts att de påstår att de svarat.... Själv?
    Tack!

Menar du svar från moderatorerna angående påhoppet du fick i din GB?

Jo, med mig är det bra. Lite rastlös bara, men OK
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-28 22:17:09 följande:

*pratar lite med dig så du inte verkar kocko...*jo, tack. I övrigt är det bra. Saknar svar på vad som hände med min gästbok dock trotts att de påstår att de svarat.... Själv?
    Om det får dig att må bättre, så kan jag skriva att jag blev kallad "hora" en gång i min GB och att den personen förstod att min ex-man inte ville ha en hora som mig (trots att det var jag som tog steget till skilsmässa).

(Den personen och jag har vänskaplig kontakt idag )
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-28 22:34:38 följande:

Jag är inte så upprörd över inlgget utan s narare att det plockats bort.... Jag har en lång lista i min press över saker jag blivit kallad här. Dock tycker jag om när man säger det i tråden, inte angriper min gästbok, det känns fegt. Det är dock inte första gången det händer....
    Jahaaa, var det tvärtom?

Shit, en lång lista över saker du har blivit kallad? Du är lite farlig du

Håller med om att det är fegt att ge sig på varandra i GB. Jag erkänner att jag svarade tillbaka i den andres GB när hon blev som värst. Ångrade mig efteråt såklart, eftersom det just är så lågt.
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-28 22:44:24 följande:

Jag har blivit kallad här på Fl för:Idiot, av en nolla.... Buhu stackars mig....LögnareRimmare :) hahaFrigidIdiot x3RasistCool :)PartyprinsessaOuppfostradByfåneRespektlösTill belastning för min omgivningTrög x2PuckoOsmart*skryter lite*
    Men oj! Det stämmer verkligen inte! Inte utifrån vad jag har sett här iaf.

Fast rimmare, cook och partyprinsessa är väl bra?
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-28 22:52:14 följande:

Läggdags! Kram på dig! :)
    OK, sov så gott

Godnatt och trådkramar (ja, ja, vad jag tjatar, men det är J hjärtar As fel )
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-28 22:54:54 följande:

Det var en mycket omtänksam och vänlig själv som anmälde inlägget, det jag tycker är fel är att FL raderar utan att jag får ett meddelande om detta. I tillägg hann jag bemöta kränkningen vilket jag tycker de borde ha läst och förstått av övriga meddelande i min gästbok från samma person. Jag är en vuxen männsika som faktiskt är kapabel till att ta vara på mig själv och säga ifrån om jag behöver hjälp....
    Just precis! Jag förstår exakt vad du menar
Svar på tråden Tråddödare forts....