Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2009-12-28 19:25:03 följande:
    Hej på er!Har äntligen löst mitt mobliproblem! Ringde till Nokia och en snäll yngre man guidade mig som om jag vore 6år. Ljuvligt! Jag förstod varje sak. Var till sist tvungen att fråga om detta stod i manualen. "Nej, det räknas med att man redan kan detta..."Näe.... men vad sägs om att söka pension....?Iof tillade han att med nyare simkort sker det mer eller mindre automatiskt.Jag är i alla falll fortfarande läskunnig och har inte missat viktig information under ögonen och det är alltid något att vara nöjd med....I övrig har jag varit på Äventyrsbad i em och vi ( jag och sonen)har haft mkt trvligt!!!!!
    Vilken DUM kommentar. Han hade verkligen inte behövt säga detta för att försvara varför det inte står i manualen. Sånt sätt är så jävla lågt!

Men det löste sig iaf!

Har ni varit och badat? Sååå kul! Jag och min son brukar kulturberika simhallen lite då och då vi också. Av någon anledning har jag roligare än vad han har
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 19:27:15 följande:
    Finns ingen sjö här i närheten. Det finns en gödselstack några hundra meter bort, men jag vet inte... avtändande ja...
    Nej, jag menade snö. Har ni snö hos er?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 19:34:17 följande:
    Jaha, så du förväntar dig att jag ska läsa ALLA bokstäver som du skriver? Så lågt Velour... så himla lågt...
    Yep, that's me. Men jag är snäll ändå.
  • Velour

Roligt att se att ni är i farten ikväll

• Velour
    Midka skrev 2009-12-28 20:23:46 följande:
    Shit!12 inlägg utan att V-kvinnan har varit delaktig!Vart har hon tagit vägen!!!!!!!!!!!
    Jag tänkte låta er sakna mig lite:)
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 20:07:20 följande:
    För att hedra Sedeks minne...
    Grattis! Det var längesen du fick ett nummer. Iaf i tråden.
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-28 20:19:31 följande:
    Han har väl inte dött än? Lite förkylning bara hoppas jag, så han är nog på benen om en vecka eller två.
    Är vi tillräckligt envisa så lär han dyka upp.

All together now: Seeeeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!!!
  • Velour
    Velour skrev 2009-12-28 20:33:12 följande:
    Grattis! Det var längesen du fick ett nummer. Iaf i tråden.
    Det var NOG längesen..
Svar på tråden Tråddödare forts....