• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour

Nu måste jag IRL lite...

Ses senare ikväll

Analysera mera!
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-01-04 18:38:00 följande:
    I mitt yrke gäller det ofta att INTE kompromissa utan att hitta vinna/vinna-lösningar där man inte behöver välja bort något för att få något annat.Jag kan föreslå en lösning och se om du blir helt nöjd.Vi kan göra så här att jag helt enkelt nitar, och sedan kan du fråga i efterhand hur tankegångarna gick. Då slipper du höra om eventuella ögonblick av osäkerhet hos mig och får istället den färdiga förklaringen i efterhand.I ideala fall skulle detta alltså innebära att du fortfarande kan ha kvar det romantiserade bilden, men ändå få en förståelse för hur jag fungerar. Låter det bra?
    Kan inte du ta en titt i min tråd om abort... Kan du hitta en vinna-vinna situation där är du värld nobelpris.....
    Kan inte fatta att folk är så rabiat-sten-knäppa.... Jag brukar se positivt på det mesta, sällan att jag dömmer ut folk, brukar finna gemensamma punkter där man kan se varandras mänsklighet men jag har f...n spungint på pumpen här...
  • Midka
    Midka skrev 2010-01-04 19:35:45 följande:
    Kan inte du ta en titt i min tråd om abort... Kan du hitta en vinna-vinna situation där är du värld nobelpris.....Kan inte fatta att folk är så rabiat-sten-knäppa.... Jag brukar se positivt på det mesta, sällan att jag dömmer ut folk, brukar finna gemensamma punkter där man kan se varandras mänsklighet men jag har f...n spungint på pumpen här...
    Därför gillade jag din jämförelse med att skjuta pil på spöken. Det gör liksom ingen nytta......
  • Grizelda
    Velour skrev 2010-01-04 19:20:52 följande:
    Grizelda,jag gillade din "Anna Anka"-kommentar i granntråden
    Ibland får jag till det. Inte alltid, men ibland...
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-01-04 18:51:06 följande:
    åh, nu förstår jag ännu lite mer hur bra du är på ditt jobb! perfekt!
    Ja, jag kan se bortom mina begränsningar... till skillnad från lärare som inte får upp sin lön när de effektiviseras, eller hur det var... om de nu inte går vidare till ett annat bolag, vad som nu menas med det...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-04 19:35:45 följande:
    Kan inte du ta en titt i min tråd om abort... Kan du hitta en vinna-vinna situation där är du värld nobelpris.....Kan inte fatta att folk är så rabiat-sten-knäppa.... Jag brukar se positivt på det mesta, sällan att jag dömmer ut folk, brukar finna gemensamma punkter där man kan se varandras mänsklighet men jag har f...n spungint på pumpen här...
    Kan du länka till aborttråden så kan jag ge ett utlåtande?
    延雪平最好!
Svar på tråden Tråddödare forts....