• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S
    Ord blind skrev 2010-01-04 21:25:57 följande:
    passa dig för den människan, hon drar sig inte för personangrepp så fort något går emot hennes moral. Hon kallade mig för fyllo i "Nu är jag full 10". Och så blir hon upprölrd för att hon blev avstängd i ett dygn p.g.a. det!
    what?!
  • Scratchy
    Ord blind skrev 2010-01-04 21:27:51 följande:
    Helt oprovocerat kallade hon mig för fyllo bör understrykas.
    Ursäkta men hur kan det vara oprovocerat i en sådan tråd?
    延雪平最好!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-04 21:25:10 följande:
    Sarkasmen flödar... 延雪平最好!
    Heheh...man skulle ha varit där och bevittnat ett sådant fenomen
    Analysera mera!
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-04 21:28:06 följande:
    Jasså det var dig vi slog ihjäl... oh well...
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-04 21:25:57 följande:
    passa dig för den människan, hon drar sig inte för personangrepp så fort något går emot hennes moral. Hon kallade mig för fyllo i "Nu är jag full 10". Och så blir hon upprölrd för att hon blev avstängd i ett dygn p.g.a. det! Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Ja, jag har (tyvärr) sett henne i andra trådar där hon försöker uppfostra andra människor. Det tragiska med henne är att hon är så enormt tom inuti. Enligt den info jag har om henne, lever hon efter en sorts barnuppfostransbok. Hon är lika fanatisk när det gäller den boken/författaren som en terrorist är fanatisk när det gäller dennes tro/ideologi.
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-04 21:27:51 följande:
    Helt oprovocerat kallade hon mig för fyllo bör understrykas. Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Det kan jag tänka mig att hon gjorde. Är det någon det är synd om, så måste det ju vara hennes egna barn som säkerligen inte kommer att få uppleva världen med sina egna ögon, utan det mamma tillåter dem att uppleva (vilket inte verkar bli mycket).
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-04 21:28:06 följande:
    Jasså det var dig vi slog ihjäl... oh well... 延雪平最好!
    Analysera mera!
  • Velour

Nähäpp, nu är det plattången som gäller

Analysera mera!
  • Scratchy

Scratchys nyår kapitel 2:

På stationen
    Så jag kom till stationen. Det var många taxibilar utanför men det fanns några parkeringsplatser precis utanför stationen. Pappa parkerade på en av dessa 15-minutersparkeringar.

Eftersom jag inte fått bussbiljetten till mobilen utan bara hade ett bokningsnummer så föjlde pappa med för att se att jag verkligen kom med bussen som jag skulle. Så vi gick igenom stationen och in i terminalbyggnaden. Det visade sig att bussen skulle gå från gate 21, vilket var ganska långt borta. Så vi gick och gick och vi kom fram. Bussen hade inte kommit än, och det var nästan 20 minuter till avgång.

Jag kom på att jag kanske borde ha något att dricka till de mackor jag förberätt och hade i innerfickan på jackan. Jag funderade på om Pressbyrån på stationen var öppen och jag frågade pappa. Han visste inte heller om det kunde tänkas vara öppet men vi kom fram till att eftersom vi båda har friska ben,  så varför inte gå dit. Pressbyrån på stationen i Jönköping ligger precis där vi gick in så vi fick gå igenom hela stationen igen. Det var öppet. Puh! Vilken tur!

Jag valde mellan en fanta och en coca-cola. Det blev en coca-cola. Den kostade nitton kronor så jag gav tjugo till den tjocka kvinnan som jobbade där och fick en krona tillbaka av henne.

Sedan gick vi tillbaka till gate 21 och då hade bussen kommit. Jag önskade pappa gott nytt år och gav honom en kram. Sedan gick jag ut genom dörrarna och pratade med chauffören. Det gick bra att gå ombord med bara bokningsnumret. Personnumret hade också gått bra.

Fortsättning följer i nästa kapitel: På bussen

延雪平最好!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-04 21:32:02 följande:
    Ja, jag har (tyvärr) sett henne i andra trådar där hon försöker uppfostra andra människor. Det tragiska med henne är att hon är så enormt tom inuti. Enligt den info jag har om henne, lever hon efter en sorts barnuppfostransbok. Hon är lika fanatisk när det gäller den boken/författaren som en terrorist är fanatisk när det gäller dennes tro/ideologi.
    fan, scary!
Svar på tråden Tråddödare forts....