• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-04 21:39:46 följande:
    fan, scary!
    Jopp! Grejen är att det är helt OK att inte vilja ge sina barn chips och sånt, men att döma ut de som gör det och insinuera att de vanvårdar och misshandlar dem....Ja, då är man nog det spöket som pilen åker igenom
    Analysera mera!
  • Grizelda
    Polly S skrev 2010-01-04 21:39:46 följande:
    fan, scary!
    Men är hon på riktigt? Har inte lagt så mycket märke till henne innan, men har stött på henne i ett par trådar på sistone där hon varit sådär "sandlådestörig". Jag trodde hon körde med någon sorts 70-80-talistironi som jag är för gammal för att förstå...
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-04 21:46:24 följande:
    Jopp! Grejen är att det är helt OK att inte vilja ge sina barn chips och sånt, men att döma ut de som gör det och insinuera att de vanvårdar och misshandlar dem....Ja, då är man nog det spöket som pilen åker igenom
    jag antar att vi inte pratar om chips istället för mat eller ens dagligen, så att då ta till så starka ord känns ju överdrivet.

vilken metod/författare är det hon tror stenhårt på?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-04 21:39:15 följande:
    Scratchys nyår kapitel 2:På stationenSå jag kom till stationen. Det var många taxibilar utanför men det fanns några parkeringsplatser precis utanför stationen. Pappa parkerade på en av dessa 15-minutersparkeringar.Eftersom jag inte fått bussbiljetten till mobilen utan bara hade ett bokningsnummer så föjlde pappa med för att se att jag verkligen kom med bussen som jag skulle. Så vi gick igenom stationen och in i terminalbyggnaden. Det visade sig att bussen skulle gå från gate 21, vilket var ganska långt borta. Så vi gick och gick och vi kom fram. Bussen hade inte kommit än, och det var nästan 20 minuter till avgång.Jag kom på att jag kanske borde ha något att dricka till de mackor jag förberätt och hade i innerfickan på jackan. Jag funderade på om Pressbyrån på stationen var öppen och jag frågade pappa. Han visste inte heller om det kunde tänkas vara öppet men vi kom fram till att eftersom vi båda har friska ben,  så varför inte gå dit. Pressbyrån på stationen i Jönköping ligger precis där vi gick in så vi fick gå igenom hela stationen igen. Det var öppet. Puh! Vilken tur!Jag valde mellan en fanta och en coca-cola. Det blev en coca-cola. Den kostade nitton kronor så jag gav tjugo till den tjocka kvinnan som jobbade där och fick en krona tillbaka av henne.Sedan gick vi tillbaka till gate 21 och då hade bussen kommit. Jag önskade pappa gott nytt år och gav honom en kram. Sedan gick jag ut genom dörrarna och pratade med chauffören. Det gick bra att gå ombord med bara bokningsnumret. Personnumret hade också gått bra.Fortsättning följer i nästa kapitel: På bussen 延雪平最好!
    Vad intressant att veta hur det gick till innan vi träffades.-)
    Analysera mera!
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-01-04 21:47:49 följande:
    jag antar att vi inte pratar om chips istället för mat eller ens dagligen, så att då ta till så starka ord känns ju överdrivet.vilken metod/författare är det hon tror stenhårt på?
    Jan Guillou!
    延雪平最好!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-04 21:36:23 följande:
    Nähäpp, nu är det plattången som gäller
    varför? ska du ut?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-04 21:47:49 följande:
    jag antar att vi inte pratar om chips istället för mat eller ens dagligen, så att då ta till så starka ord känns ju överdrivet.vilken metod/författare är det hon tror stenhårt på?
    Precis!

Jag kommer inte ihåg vem författaren är..måste nog stå i hennes pres eller nåt.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-04 21:50:23 följande:
    varför? ska du ut?
    Nääää, vill ibland bara ha rakt och fint hår
    Analysera mera!
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-04 21:50:02 följande:
    Jan Guillou!
    där sprutade jag nästan te genom näsan!
Svar på tråden Tråddödare forts....