Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-03 16:49:56 följande:
    Vilken musik de lyssnar på skiter jag i, hur de klär sig skiter jag oxå.. men oavsett vilken samhällsgrupp man än tillhör så ska man fan kunna bete sig, där håller jag med dig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ooh, jag klarar bara inte av musiken. Den är överallt! På TV, på radio, i varje hushållsstereo, på varenda fest, krog, butik, ringsignal...överallt. Men just det utbredda hiphop/R&Bbeteendet är det jag ser jag överallt också. (jag Facebookar för mycket)

Jag undrar om mina föräldrar tyckte samma sak om min generation{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-03 13:49:55 följande:
    Först ligger Uddevalla i Nordpolen, och nu bor vi i Sibirien... Nu börjar jag starkt tvivla på dina geografiska kunskaper
    Nordpolen, Sibirien....same same
  • Velour

Så såg jag filmen om Anne Frank idag. Blev riktigt riktigt deprimerad, men den filmen är ett måste. Jag är väl bland de sista som har sett den, men som man säger: bättre sent än aldrig.

• Velour

Tydligen har det blivit töväder någonstans i Kanada och man måste köra dit snö(tror det var i nån skidbacke eller nåt). Ja, jag har ju snö precis utanför så det räcker och lite till...

• Velour
    Isnogood skrev 2010-02-03 18:46:33 följande:
    2 timmar tog det mig bara att kunna få in bilen hemma på parkeringen...Snöstorm...-I morse såg man inte ens vägen här utanför...som tur är så vet jag hur den går, så det fungerade i alla fall...men ännu värre blev det när jag skulle ut på andra vägen...-Öppet landskap, ena sidan av vägen bestod av 1.5 meter djup snö...den andra 1 metre djup snö...Var bara att backa så långt jag kunde o sedan hålla håååårt i ratten o gasa upp i hastighet...strax över 70 km/h o jag lyckades ta mig igenom...men var nere i 30 km/h när jag kom igenom...phu, bättre blev det när jag kom in till stan (läs hålan...)Ja, hemma efter jobbet...hade en meter snövall i vägen för att kunna komma in på parkeringen...men 2 timmar snöskottning gör parkeringen körvänlig o bilen e på plats, så nu kan jag sitta lugnt till i morgon bitti o titta på när stormvindarna täcker allt med snödrivor igen....Jippi-not__________________________________________________ _______________Hej alla föresten Kramar Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Vilket slavgöra! Det lät inget vidare, men nu kan du ju åtminstone ta det lite lugnt.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-03 18:57:01 följande:
    Ååååååååååååååååååååååååååå, nu kom mensen och värken med den....... Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Egentligen vill jag säga grattis eftersom mens är inget jag tar för givet och för att det är en sådan viktig funktion för kroppen.

Jaja, vad tort det där lät. Men jag hoppas att värken försvinner snart.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-03 18:59:17 följande:
    Jag har inte sett den, men dokumentärer har jag sett som handlat om henne. Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Vad intressant. Jag skulle också vilja se dokumentärerna om henne. Det, som i alla andras fall, var väldigt tragiskt.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-03 19:03:58 följande:
    skit, vad jag är på dåligt humör! skitdag! och jag kan inte ens skylla på snön eller mens!blä.ni då, förutom mens/snö/dålig musik?
    På sätt och vis känner jag som dig. Jag är trött och lättirriterad. Det har jag egentligen varit sedan igår kväll.
Svar på tråden Tråddödare forts....