Roses skrev 2010-02-02 20:15:12 följande:
Jodå, jag mår bra. Var på jobbet idag och gick folk på nerverna. ;)På morgonen när jag kom så gnällde jag över att kaffet smakade blä sen gnällde jag att fikabrödet var seg efter 5sekunder frågade en arbetskamrat " Åh, har du mens? " Förstår du att jag blev röd som en tomat? :pAnnars har jag mest suttit och försökt hitta nånting på nätet jag ska i ansiktet på árár och nu har jag äntligen hittat nåt som jag ska skriva i språktråden *puh* Det var inte lätt kan jag säga men jag ger mig inte.....Envis som f*n är jag ;)Har du varit i tråden på sistone?Hur är det själv då? Allt väl? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
Oj, så du fick en reality check
Ja, bra att du inte ger dig. Jag själv har inte orkat delta. Jag har själv diskuterat mycket förut med TSW, Halal och så nån mer, men jag känner att jag inte har så mycket mer att tillföra. Iaf inte just nu.
Just nu känner jag att humöret inte är det bästa. Jag är trött och ganska irriterad eftersom jag är stressad. Det är väldigt mycket att läsa och texten (som ser ut som myrornas krig) gör att mina ögon tröttnar fort. Så jag klarar inte av att läsa mer än tio sidor i sträck utan att somna. Hur mycket hinner man plugga när det blir så?
Men jag måste ta en FL-paus igen och försöka mig på några sidor till. Ha det så gott så länge