Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Dagens bästa citat, med all respekt för Isse: "Det är oförklarligt vilken fantasi människorna har när det gäller barbari och grymheter".

Försökte få den i min sidfot, men det gick inte.

• Velour

Undrar om det funkar nu..

"Det är oförklarligt vilken fantasi människorna besitter när det gäller barbari och grymheter"
  • Velour

Gjorde ett smärre misstag när jag skulle citera, men ha överseende

• Velour
    Midka skrev 2010-02-02 19:54:52 följande:
    Lille skrutt då!!! Dricka mycket och bada bruker oxå hjälpa mot sån infektion. Vår lille dricker ofta så dåligt att han drabbas ganska ofta... Nu har vi lärt oss att känna igen det så nu kommer han sättandes plötsligt och gapar på vatten. Jag - förskräckt! Har det hänt något??? Nej!!! bara kli på snoppen så där att jag måste dricka! D
    Ja, jag har precis tvättat honom, dock inte med duschkräm alls. Och till schampo valde jag parfymfri eftersom han har utslag även på huvudet

Hahha, vad söt din lille är då Ja, vatten är A och O.
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-02 19:59:45 följande:
    Velour: Jag såg den där konstiga männinskan oxå.. Trodde först att det var någon som kände den och att den ville komma in och skojja lite men sen blev det èna spooky.....Nu ska jag titta på mästarna!Ha de så gott allihopa!!
    Ja, det var lite...skumt. Vi är så tighta i den här tråden (iaf som jag ser det) att får nån för sig att förstöra, får den dra hit ett helt artilleri, OM det ens funkar  
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-02 20:02:36 följande:
    Men lille gubben då. Skönt i alla fall att det inte är urinväginfektion. Gör allt det som läkarna har sagt så ska det nog gå bra. Skickar en massa puss till lillgubben.  Kram nazi. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Tack sötis Det värmde. Det som är bra är att febern åtminstone är borta. Och inga nya utslag har växt fram heller! Så nu kommer det att klia tills utslagen torkar och försvinner

Hur är det dig? Mår du bättre idag?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-02 20:15:12 följande:
    Jodå, jag mår bra. Var på jobbet idag och gick folk på nerverna. ;)På morgonen när jag kom så gnällde jag över att kaffet smakade blä sen gnällde jag att fikabrödet var seg efter 5sekunder frågade en arbetskamrat " Åh, har du mens? " Förstår du att jag blev röd som en tomat? :pAnnars har jag mest suttit och försökt hitta nånting på nätet jag ska i ansiktet på árár och nu har jag äntligen hittat nåt som jag ska skriva i språktråden *puh* Det var inte lätt kan jag säga men jag ger mig inte.....Envis som f*n är jag ;)Har du varit i tråden på sistone?Hur är det själv då? Allt väl? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Oj, så du fick en reality check{#lang_emotions_wink} 

Ja, bra att du inte ger dig. Jag själv har inte orkat delta. Jag har själv diskuterat mycket förut med TSW, Halal och så nån mer, men jag känner att jag inte har så mycket mer att tillföra. Iaf inte just nu.

Just nu känner jag att humöret inte är det bästa. Jag är trött och ganska irriterad eftersom jag är stressad. Det är väldigt mycket att läsa och texten (som ser ut som myrornas krig) gör att mina ögon tröttnar fort. Så jag klarar inte av att läsa mer än tio sidor i sträck utan att somna. Hur mycket hinner man plugga när det blir så?

Men jag måste ta en FL-paus igen och försöka mig på några sidor till. Ha det så gott så länge
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-02 21:29:02 följande:
    Good evening bitches!!!Min första dag på jobbet var underbar... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Aaaa...jag såg det, så entusiastiskt som du svarade på mitt sms! NOT *tjurar*
  • Velour

Roses,

du är verkligen fokuserat på detta ser jag. Jag är grymt imponerad av din kämpaanda (heter det så?)! Keep up the good work

• Velour
    Roses skrev 2010-02-02 21:44:39 följande:
    I do my best ;)Läste du sista inlägget? Ska ta och hoppa i dusch nu.Natti natti aziz. Kram Scrath: Okej ska bara ta jehovas vittne och mormorerna som exempel nästa gång ;)Sedek: Vet det fan hur man ska beskriva bahaí men vi kan säga så som du säger ;)Gonatt alla så ska jag se till och skriva ett inlägg till människan när jag får ihop alla pusselbitarna. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, jag läste ditt sista inlägg. Du är nog hans svåraste motståndare i ämnet. Det är bra eftersom han hittills nästan betett sig som FL-muslimernas allvetande profet
Svar på tråden Tråddödare forts....