Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-02 21:48:46 följande:
    Ska bara skriva detta så loggar jag ut.Han skrev nånstans att persiska vetenskapsmännen hade så kallade arabiska/muslimska namn för att dom hade konverterat till islam och därför hade muslimska namn. Shahen av iran hette ( Mohammad Reza Pahlavi ) och han hatade Islam nåt enormt. Vad kan det säga tror du? :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Bara för att folk tvingas bära muslimska namn eller konverterar till denna religion betyder inte att muslimerna ska ta åt sig äran av deras vetenskap/kunskap etc. Konverteringen/muslimska namnen är tomma titlar egentligen. De är fortfarande iranier och har helt andra tankebanor och beteende
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-02 21:46:55 följande:
    Förlåt sötnosen! Jag blev jätteglad över ditt sms, men jag tänkte att jag kan inte svara så kort, utan jag vill skicka dig ett mail istället. Jag håller på att skriva det i mitt andra öppna fönster på datorn. Jag vill ju göra det ordentligt liksom... Puss!!! Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Men åh!{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-02 21:54:52 följande:
    nummer?
    Grattis
  • Velour
    Velour skrev 2010-02-02 21:56:34 följande:
    Bara för att folk tvingas bära muslimska namn eller konverterar till denna religion betyder inte att muslimerna ska ta åt sig äran av deras vetenskap/kunskap etc. Konverteringen/muslimska namnen är tomma titlar egentligen. De är fortfarande iranier och har helt andra tankebanor och beteende
    Om det var det TSW menade och var ute efter - ta åt sig äran det vill säga.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-02 22:05:40 följande:
    Mitt fel... Anmälde mitt eget inlägg där jag råkade skriva en grej som inte skulle outas.
    Mmmhhmmm...ajabaja. Fast egentligen blev jag inte alls illa till mods
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-02 22:10:49 följande:
    överstrykningar?
    Måste ha varit den där killen som dök upp nån gång under nån natt när ni alla sov (bara jag och Mandi kvar) och försökte förstöra i tråden genom att skriva långa inlägg med tjocka överstrukna meningar.
    Han är hursomhelst avreggad nu.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-02 22:11:21 följande:
    Ärligt talat så har jag träffat några som uppfattar positivism (är det ett ord?) som väldigt provokativt.Att de stör sig på personer som ofta är glada. Antar att det finns en psykologisk benämning på de också
    Jag kan bli så ibland, när någon är så överdrivet glad jämt och ständigt. Ibland när jag är på dåligt humör så orkar jag inte med en sådan person, utan mer en som kan ta det lugnt och lyssna på mig och ge mig tröst. Hoppas inte att det gör mig till psykopat.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-02 22:12:46 följande:
    Sååå..., får jag göra det igen?
    Tjaaa....njeae...alltså grejen var att jag visste att det var omedvetet. Därför som jag inte blev illa berörd
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-02 22:15:10 följande:
    mäh! inte döda tråddödartråden!
    Det tror jag inte att nån skulle kunna lyckas med. Jag är nästan helt övertygad att den här tråden bara kan dödas av nån av oss
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-02 22:18:53 följande:
    ...fast gnäll är nog snäppet värre.sa jag gnälligt.
    Det där instämmer jag verkligen i. Ingenting drar mer energi ur mig än folk som heeela tiden gnäller. Åtminstone kan de som jämt är glada till slut göra så att man känner liiite glädje också. Så vid jämförelse är det inget svårt beslut att välja vem man hellre skulle umgås med.
Svar på tråden Tråddödare forts....