Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-04 20:41:36 följande:
    Vet du hur många gånger jag har stängt av datan och allt det där?! Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Då måste det vara nån restriktion eller nåt. Och antagligen är det TSWs fel{#lang_emotions_dreamer}

Oj, vad jag konspirerar!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-04 20:46:45 följande:
    Name dari aziz. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men kan du skriva långa inlägg i den här tråden?
  • Velour

Gumman, det gick inte. Ett alternativ är att du startar en ny tråd och lägger in länken till den nya tråden i den befintliga så att de som följer tråden inte tappar bort dig. Sen får vi se om du kan posta längre inlägg. Ok?

• Velour

Hej Midka! Ser att du är inloggad. Det var inte igår! Hur är det?

• Velour
    Roses skrev 2010-02-04 21:03:54 följande:
    Åh, så störig.Visst var den bra? Läste du igenom den? Var så stolt över den och nu kan han inte få den ikväll. Grrrrrrrrrrrr.Går och tar ett bloss. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jo, jag tror att du fortfarande kan få fram den om du startar en ny tråd. Länka till den nya tråden i den som redan existerar, så alla kan flytta dit. Seså, upp och hoppa och skapa ny tråd
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-04 21:03:59 följande:
    Puhh.. sonen i säng och äntligen lite tid för sig själv. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vilket på FL tolkas som att man inte är en bra mamma För en bra mamma ska inte vilja ha ensamtid. Vad är ensamtid förresten? Det borde man väl ha tänkt på innan man skaffade barn, att man inte kommer att orka med dem?

Gamle gode FL, vettu!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-04 21:06:15 följande:
    Gratulerar till det mest syndiga talet Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Tack!
Svar på tråden Tråddödare forts....