Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-04 21:32:41 följande:
    Nehej då!
    Det brukar oftast bli lite liv i tråden när jag skriver så. Men bara för att jag nu skrev detta, kommer den kommentaren om att tråden är död, att ignoreras i framtiden.

Så, hur är det med herr Sedek ikväll?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-04 21:33:04 följande:
    Naughty you, grattis!
    Katcishshsh (piskljud)

Men varför fick jag inget grattis för 9666?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-04 21:34:52 följande:
    Nä, lite plugg till och så ska jag sova.Tjing
    Och så dog tråden igen!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-04 21:35:36 följande:
    Trött och på väg i säng efter liiiiite lite till pluggande.Du då?
    Jag ska också snart i säng, men först lite trådande
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-04 21:37:38 följande:
    Ok, nu måste jag sätta igång här om jag ska hinna och orka.Vi hörs säkert i helgen. Godnatt och kram!
    Okej. Godnatt och pluggkramar
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-04 21:37:03 följande:
    Mmmm.. dessto roligare att säga att SONEN SOVER OCH JAG HAR ENSAMTID = tystnad, lugn och ro. Skrev med stora och feta bokstäver så alla tjuvläsare verkligen ska se det. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Så ska det se ut!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-04 21:44:38 följande:
    Haha.. finns ju inget bättre än att reta upp andra. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Fast mest gillar ag att gå emot PK-morsor. De är en samling hönshjärnor som behöver en knäpp på näsan då och då, så de inte glömmer att det finns andra verkligheter än deras rosa isolerade värld.
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-04 21:46:43 följande:
    Jag visste inte att det fanns fler som var lite "konstiga" ... har kännt mig rätt ensam om detta.Jag måste ofta använda mig av humor och vara ganska övertydlig med att jag är genuint intresserad av svaret. Har upptäckt att de som blir mer än bara irriterade ofta inte har en genomtänkt idé/tanke.
    Även om du är upprörd?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-04 21:53:19 följande:
    Mmmm.. men bitterfittorna är ganska roliga att reta upp oxå. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det där är lite luddigt. Vilka räknar du som bitterfittor? Alltså i vilka sammanhang/frågor?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-04 21:53:23 följande:
    Good evening bitches!!!Hittade just Mandis kärleksförklaring till Scratchy: www.familjeliv.se/Forum-4-50/m50287983.htmlNåväl, godnatt bitches!!! Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Men vad fiiiint!

Godnatt och jobbkramar
Svar på tråden Tråddödare forts....