Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-06 20:00:46 följande:
    trevlig lördag trådvänner!
    Trevlig lördag Fiona! Vad ligger på agendan för ikväll?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 20:26:03 följande:
    Skönt!Vad gör ni i kväll då?
    Eftersom jag har pluggat lite idag och känner mig stolt, så har jag inget särskilt för mig ikväll? Ska vi kolla på melodifestivalen tillsammans Du tar med chipsen/annat ätbart och jag drickan (vin/öl/cola )
  • Velour

Det var inte meningen att det skulle bli ett frågetecken efter "ikväll". Måste nog vara att jag är så van att ställa frågor att jag automatiskt använde frågetecknet

• Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 20:34:23 följande:
    Gött! Jag tar med chips Nått mer?
    Ett stort leende och varma kramar!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 20:35:06 följande:
    HahahahahahahahahahQueen of Questions
    Det var tider det......
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 20:37:15 följande:
    Det har jag alltid med mig *pling plong*
    En varm kram lever jag länge på...*drömmer mig bort*
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 20:39:38 följande:
    Var?Så du har slutat fråga en massa nu?Neeej det har jag svårt att tro!
    Åånej, mina frågor tar aldrig slut, jag är konstant fundersam Men allting ska ske på rätt tid och plats.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 20:48:06 följande:
    Fortsätt drömma några minuter till, nu går jag iväg. Skulle bara skriva klart ett annat inlägg i en annan tråd.Ja, jag har varit lite otrogen tråddödartråden idag...

Vad lägligt. Jag nattade lillen samtidigt

Road Salt? Vilken tråd?

• Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 21:05:49 följande:
    Vilken tråd.... "Suckar djupt"Det börjar på Moch slutar på ...elodifestivalen
    Tråden som heter "Melodifestivalen 2010"? Det var inte mycket som hände i den tråden..Mest snack om vilka tävlanden som var snyggast etc..
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:06:50 följande:
    Hej hej Bjuder alla på kakor.Hur är det med er då?Själv har jag varit hos mamma, städat, lagat mat åt henne sen åkte jag hem, har lekt och busat med killarna hela dan. Sitter här och väntar på att maken ska komma hem med pizza snart så vi kan lata åt framför tv:n Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Åh tackar tackar!

Jättemumsigt med pizza, åt en härlig pizza igår (till Sedeks förskräckelse eller hur man nu säger).
Svar på tråden Tråddödare forts....