• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2010-01-05 09:00:55 följande:
    Hmm, jag har tagit ett nr i en annan tråd, men eftersom det är i min mammagrupps-tråd så vill jag inte hänga ut det här, kan ni inte bara tro på mitt ord?
    *skrattar elakt*

Nej.
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-05 08:57:09 följande:
    Bra, sakta men säkert börjar du hamna i samma tvångstankebeteende som mig...moahhahahahaaaa....
    Bara för det så blir det ingen trådkram nästa gång!
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-05 01:08:09 följande:
    Vi har haft många gräl och turer fram och tillbaka hos Familjerätten om detta, men annars funkar det. Han vill ha växelvis boende, men det vill inte jag. Jag vill inte vara ifrån min son i en vecka. När han blir äldre, myyycket äldre, och vill vara en vecka hos sin far, så kanske jag går med på det då. Men absolut inte nu.
    Go girl! Med den svärmodern låter det som att du väljer på bästa sätt för din son!!!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-05 01:11:08 följande:
    En pudding
    En .... ?
    Grattis till nummret!

(Kul att dessa meningar hamnade i samma inlägg... {#lang_emotions_wink})
  • Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2010-01-05 10:05:36 följande:
    *skrattar elakt* Nej.
    Okej då. Men grattis till numret iallafall.
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-05 01:35:43 följande:
    jag som inte varit i den sitsen tänker ju lite att man skulle ta det som "tänkte ni er för? varför skaffade ni barn?", men så är jag också smått paranoid.
    Njäää inte så,  men när folk tycker att vi näst intill misshandlar vår son för att vi inte "skaffar" syskon, kan jag snea ur lite..

(Ursäkta att jag dyker in i "er" koversation...{#lang_emotions_embarassed})
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-05 10:15:42 följande:
    Njäää inte så,  men när folk tycker att vi näst intill misshandlar vår son för att vi inte "skaffar" syskon, kan jag snea ur lite.. (Ursäkta att jag dyker in i "er" koversation...)
    Skitstörigt! Tänk på folk som valt att inte skaffa barn alls då, är de psykopater månntro?
    Jag har fått höra i stort sett sedan lilleman föddes "när är det dags för syskon?". Och när jag säger att jag inte vet om jag vill ha fler och i så fall måste det gå några år emellan så tycker folk jag är tokig. Och så kommer de dragandes med SGI?! Varför skulle jag vilja behålla min SGI när jag kan få en bättre om ett par år? Jaja, folk kan lägga sig i precis vad som helst har jag förstått.
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2010-01-05 10:14:47 följande:
    Okej då. Men grattis till numret iallafall.
    Klart att det räknas! Vinka till Midka så fixar hon det!!

Tack förresten, reflektera inte över numret...
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-05 10:15:42 följande:
    Njäää inte så,  men när folk tycker att vi näst intill misshandlar vår son för att vi inte "skaffar" syskon, kan jag snea ur lite..(Ursäkta att jag dyker in i "er" koversation...)
    Här nästan misshandlar jag min dotter för att skaffa ett barn till! (Jag blir galen av hormonerna, det var en av anledniingarna till att vi ville ha de tätt för att jag inte vill att min dotter ska minnas sin knäppkärring till morsa.) Vi hade en lite dust idag som slutade med att jag satt på golvet i köket och grät, hon vaknade påtok för tidigt, jag alldeles för trött, hon trött och gnällig, jag inget tålamod.

Jag har all förståelse i världen för de som inte skaffar fler än ett barn även om det aldrig har varit ett alternativ för mig egentligen.
  • Jagbyttenick

Woho, FL har fixat galleriet hos mig nu! Nu kan ni få se de där rutiga pumpsen jag köpte, ligger i min Övrigt-mapp

Svar på tråden Tråddödare forts....