• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-05 14:30:16 följande:
    Vad söt du är. Men mitt nej står tyvärr fast.
    ?
    Finns det något officiellt skäl till det eller är det bara så?
    (Nyfiken)
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-05 13:40:54 följande:
    Grejen är att min ex-man har brustit väldigt mycket när det gäller att ta hand om vår son...Det är sååååååååå mycket som ligger bakom det beslut jag tog angående umgänge. En sak vill jag dock påpeka, och det är att jag aldrig någonsin fattade nåt beslut av ren jävelskap. Det vet jag skulle drabba vår son värst, vilket jag aldrig skulle vilja utsätta honom för.Jag menar, det räcker med att mamma och pappa är skilda. Mer än så ska inte vår son behöva genomlida.
    Jag gissade att det är så. Verkar som att många tror att bara för att mammor inte ger sig är de automatiskt elaka människor. Ofta är de högst sympatiska som slåss för sina barn inte mot barnets pappa om ni förstår vad jag menar.

Har inte så mycket erfarenhet från pappor som slåss för sina barn. Finns några jag vet om men då for inte barnen fysiskt illa hos mamman... Psykiskt kanske men det får tiden utvisa.
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-05 11:58:04 följande:
    oj, så jag som ensambarn är alltså misshandlad?good to know.
    Japp. Du är dessutom missanpassad och kan inte arbeta ihop med andra människor. {#lang_emotions_surprised}

Någon av de första trådarna jag gav min in på. Jösses vad arg jag var!
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-05 12:27:38 följande:
    Hon är ju min underbara lilla tös!
    Det är klart!
    Jag blir ibland rikstokig här hemma och då brukar jag trösta mig med det så jag inte behöver känna mig föör usel....
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-05 10:20:47 följande:
    Skitstörigt! Tänk på folk som valt att inte skaffa barn alls då, är de psykopater månntro? Jag har fått höra i stort sett sedan lilleman föddes "när är det dags för syskon?". Och när jag säger att jag inte vet om jag vill ha fler och i så fall måste det gå några år emellan så tycker folk jag är tokig. Och så kommer de dragandes med SGI?! Varför skulle jag vilja behålla min SGI när jag kan få en bättre om ett par år? Jaja, folk kan lägga sig i precis vad som helst har jag förstått.
    Jag vill inte ha barn... är jag psykopat menar du? Hmm, om tråddödarträffen blir av på en kryssning så kan vi ju diskutera det du och jag ensamma uppe på däck mitt på natten... se vem som vinner...
    延雪平最好!
  • Scratchy

Och Sedek har inte gjort ett enda inlägg på den kristliga sidan 316. Jobbigt för honom...

延雪平最好!
  • qwerty66

ska vi satsa pengar på fighten? :)

...fast då kan ni ju inte vara ensamma uppe på promenad-däck ....

• Midka
    Scratchy skrev 2010-01-05 14:44:42 följande:
    Jag vill inte ha barn... är jag psykopat menar du? Hmm, om tråddödarträffen blir av på en kryssning så kan vi ju diskutera det du och jag ensamma uppe på däck mitt på natten... se vem som vinner...
    Nej, du är man och så länge du inte har något fast förhållande kommer folkt tro att du snart "växer upp" och "skaffar" familj. Du kan glida på det tills du blir runt 50 och efter det kan du alltid hävda att du blivit för gammal, inte hittat den rätta kvinnan osv, allt kryddat med lite hundögon....

Skulle du hitta en kvinnlig partner kommer hon räknas som psykopaten så du klarar dig där med.
  • Scratchy
    qwerty66 skrev 2010-01-05 14:46:57 följande:
    ska vi satsa pengar på fighten? :)...fast då kan ni ju inte vara ensamma uppe på promenad-däck ....
    Du ser väl vem som kommer tillbaka ner...
    延雪平最好!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-05 11:47:40 följande:
    snygga skor! är det du med sonen på bilden där han är 20 mån? vad fina ni var!
    Jo, det är jag, tänkte smygvisa mig eftersom det inte visar så mycket ändå
Svar på tråden Tråddödare forts....